افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

آیا رئیس جمهور فراری به کشور بر میگردد؟

حشمت غنی( برادر اشرف غنی) در یک مصاحبه با دویچه وله پس از شنیدن عبارت فرار ریس جمهور، چنان برآشفته شد و بر گرداننده برنامه تاخت که گویا اشرف غنی مانند داوودخان در برابر شورشیان ایستاد شده و خودش با خانواده اش یکجا قربانی شدند و یا مثل ابومسلم خراسانی به قصر دشمن رفت و نیزه باران شد و کس حق ندارد که حتی به او( اشرف غنی) بگوید که بالای چشمت ابرو قرار دارد.
پرسش من از حشمت غنی و همه حامیان غنی این است که اگر غنی فرار نکرده پس این رفتن مخفیانه او از ارگ را به ترمز و بعداً به ابوظبی چی بنامیم؟
شما خودتان یک صفت به این رفتن( فرار) او تعین کنید تا این ملت گوش بفرمان همان صفت را بجای ریس جمهور فراری به اشرف غنی اطلاق نمآیند.
گپ دیگر اینکه حشمت غنی جان گفت: امریکایی ها ۱۸ماه قبل توافق کرده بودند که حکومت افغانستان را خراب و به طالب ها تسلیم میکنند. حتی گرداننده را با اهانت متهم به بی خبری کرد از این توافقنامه.
وقتی غنی و همه تیم باخبر شان از این توافق امریکایی ها با طالبان خبر داشتتد؟ پس در این ۱۸ماه چرا هزارها جوان را گوشت دهن توپ برای دفاع از حکومت شان کردند؟ چرا همان ۱۸ماه قبل حکومت را به صاحبان اصلی آن( مردم) تسلیم نکرد و نگذاشت که مردم خودشان بخاطر دفاع از وطن تصمیم بگیرند؟

اما مسولین رسانه ها؛ نباید به افراد مجنون اجازه دهند که اینگونه به کارکنان شان اهانت و به شعور مردم توهین نمایند.

لینک کوتاه
برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن