افغانستانبرگزیده های سایتتحلیلتیتر یک

از آن شورا تا این شورا

درنگی بر گپ وگفت دو مشاور شورای امنیت کشور

حنیف اتمر جزو فیگورهای است که در سیاست یک و نیم دهه اخیر کشور چونان شبح ترسناک در هزار توی سیاسی مطرح بوده است.

اتمر اوانگارد چپ شئونیستی و پیش کسوت فاشیسم رادیکال  در موقف های بلند حکومتی  به دنبال بسط گستره اندیشه های هپروتی خویش  تقلا های بی وقفه انجام داد.

تا جائیکه تئوریسن حضور داعش و طرح نا امن سازی غرب کابل و دست به چماق سرکوب سازی حرکات مدنی انقلاب تبسم جنبش روشنایی و جنبش رستاخیز لقب گرفت.

با کنار رفتن ایشان از سمت ریاست شورای امنیت کشور تمام آب ها از آسیاب افتاد و غرب کابل دوباره آرامش نسبی اش را به دست اورد ولی فراموش نباید کرد که ایشان کسی بود که گلوی فریاد اعتراض مدنی روی سرک فشرد و به مغز حرکات مدنی در کشور تیر خلاص شلیک کرد.

از طرف دیگر حمد الله محب جوانی است که انگیزه خدمت به کشور را دارد و خلاق و مبتکر در شورای امنیت کشور وارد شد و دست به اصلاحاتی زد و میزند که حاصل گند کاری های جناب اتمر در این ادرس بس مهم دولتی می باشد.

انچه در این چند روزه بین جناب اتمر و آقای محب جریان دارد نه رنگ سیاسی دارد و نه صبغه انتخاباتی بلکه جناب محب انگشت روی درد گذاشته است و دارد پرونده قطور گندکاری های جناب اتمر را تورق می کند  و به تعبیر خودش  شورای امنیت را از لوث وجود اشتوک بازاری، گروپ سرود اتمر و خویش خوری جناب اتمر پاک می سازد.

اگر نیک بنگرید تفاوت فاحشی را از آن شورا تا این شورا‌به وضوح لمس خواهید کرد.

نویسنده: عرفان

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن