افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

استاد ابوالحسین یاسر: وضعیت کنونی کشور نگران کننده است!

سرپرست حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان در دیدار با رئیس شورای عالی صلح کشور گفت:”وضعیت سیاسی کنونی کشور به سمتی می رود که برای همه نگران کننده و خطر افتادن در جنگ مذهبی، قومی و زبانی به یک چالش بزرگ برای مردم ما تبدیل شده است.”

به گزارش خبرگزاری رشد استاد ابوالحسین یاسر تاکید کرد هر روز در ولایات مختلف جغرافیای دولت به دست تروریستان طالب و داعش می افتد، دامنه نا امنی ها گسترده تر می شود و اختلافات در حلقات بالای سیاسی بر اوضاع امنیتی کشور تاثیر منفی داشته است.

وی گفت:”نگاهی عمیق تر به حادثه میرزا ولنگ نشان می دهد که طالب و داعش اگرچه با یکدیگر اختلافاتی دارند اما در کشتن مردم ما درنگ نمی کنند.”

استاد ابوالحسین یاسر افزود باید برای برون رفت از چالش های کنونی راهکاری مناسب روی دست گرفته شود، راهکاری که همدلی، انسجام و وحدت را در بین مردم ما تقویت و سطوح نگرانی و آسیب پذیری مردم را کاهش دهد.

سرپرست حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان و عضو شورای احزاب جهادی افغانستان تاکید کرد اتخاذ یک راهکار مناسب برای حل معضلات کنونی در حقیفت فرصتی است برای تمام شخصیت های جهادی تا به احساس مسئولیت خود در قبال مردم و کشور جامه عمل بپوشانند.

از سویی هم استاد محمد کریم خلیلی، رئیس شورای عالی صلح افغانستان، در این دیدار داعش را خطرناک تر از طالب عنوان و تاکید کرد اوضاع کنونی کشور شکل منطقه ای و سمتی به خود گرفته است.

این چهره جهادی افزود برای حل مشکلات کنونی کشور لزوم اتحاد احزاب ملی احساس می شود.

قابل ذکر است در این دیدار که امروز در کابل انجام شد برخی از اعضای شورای رهبری حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان، مسئولین شوراهای ولایتی این حزب و برخی دیگر از اعضای برجسته حزب حرکت اسلامی مردم افغانستان استاد ابوالحسین یاسر را همراهی می کردند.

 

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن