افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

اظهارات تازه‌ی عمران خان در مورد افغانستان

عمران خان در مصاحبه ای با اکسیوس قاطعانه اظهار داشت که اجازه نخواهد داد ایالات متحده از پاکستان به عنوان پایگاه عملیات افغانستان استفاده کند. او همچنین این سوال را مطرح کرد که چرا دنیا به سین کیانگ متمرکز کرده اند در حالی که آنچه هند در کشمیر انجام داده نادیده گرفته شده است.

نخست وزیر پاکستان با اظهار نظرهای خود درباره عملیات امریکا در افغانستان و رفتار چین با مسلمانان اویغور سر و صدایی ایجاد کرده است.

عمران خان در مصاحبه ای با اکسیوس قاطعانه اظهار داشت که اجازه نخواهد داد ایالات متحده از پاکستان به عنوان پایگاه عملیات افغانستان استفاده کند.

او همچنین این سوال را مطرح کرد که چرا دنیا به سین کیانگ متمرکز کرده اند در حالی که آنچه هند در کشمیر انجام داده نادیده گرفته شده است.

مصاحبه با آقای خان اوایل صبح دوشنبه پخش شد و بلافاصله با جلب توجه مردم در مورد اظهارنظرهای او مورد توجه قرار گرفت! اکسیوس پیش از پخش مصاحبه، نظرات خود را درباره ایالات متحده و افغانستان منتشر کرده بود.

آقای خان به جاناتان سوان مصاحبه کننده گفت که اجازه نمی دهد سی.آی.ای ایالات متحده، از پاکستان برای انجام ماموریت های ضد تروریستی مرزی علیه القاعده، داعش و طالبان اقدام کند.

همکاری پاکستان برای برنامه های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای عقب نشینی کامل نیروهای امریکایی از افغانستان تا ماه سپتمبر بسیار مهم تلقی می شود.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن