افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

افراد نفوذی طالبان در سرپل بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری رشد، در خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی آمده است که از چندی بدینسو گروه تروریستی طالبان در تلاش اند تا با استفاده از افراد تحت پوشش محاسن سفیدان شماری از پوسته ها و جز و تام های دولتی را در بعضی از نقاط کشور به وسیله تهدید بزرگان، متنفذین و محاسن سفیدان با نفوذ تثبیت و شناسایی نموده و در نتیجه نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را تحت عنوان"جنگ یا تسلیمی" اغفال و زمینه اشغال اراضی و مهمات را مساعد سازند.

ریاست عمومی امنیت با نشر خبرنامه ای می گوید منسوبین این ریاست سه تن از افراد نفوذی طالبان را در ولایت سرپل بازداشت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رشد، در خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی آمده است که از چندی بدینسو گروه تروریستی طالبان در تلاش اند تا با استفاده از افراد تحت پوشش محاسن سفیدان شماری از پوسته ها و جز و تام های دولتی را در بعضی از نقاط کشور به وسیله تهدید بزرگان، متنفذین و محاسن سفیدان با نفوذ تثبیت و شناسایی نموده و در نتیجه نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را تحت عنوان”جنگ یا تسلیمی” اغفال و زمینه اشغال اراضی و مهمات را مساعد سازند.

منسوبین اگاه و با شهامت امنیت ملی افغانستان از این ترفند طالبان تروریست اگاهی حاصل نموده و بدون ضیاع وقت جهت مهار آن اقدامات خاصی را روی دست گرفته اند.

به تاریخ ۲۶/۳/۱۴۰۰ طی عملیات ویژه اپراتیفی از ولسوالی صیاد ولایت سرپل سه تن از افراد تحت پوشش محاسن سفیدان(نفوذی دشمن) به نام های رستم فرزند غلام سخی، عبدالشکرو فرزند عبدالروف و کمال الدین فرزند عبدل توسط نیروهای امنیت ملی تثبیت، شناسایی و بازداشت گردیده اند.

پیام گروه طالبان در نامه که از نزد افراد دستگر شده به دست آمده می رساند که این گروه با خلق هراس و دهشت در ذهن محاسن سفیدان ناشی از چپاول جان و مال آنها، متنفذین محل اغوا نموده، تا از نفوذ ان ها در سقوط پوسته های امنیتی و دفاعی استفاده نمایند.

 

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن