افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

افغانستان به گورستان هراس افگنان مبدل خواهد شد

امروز از نود و هفتمین سالروز استرداد و استقلال کشور با حضور رئیس جمهور و اعضای کابینه، اعضای مجلسین شورای ملی و سایر چهره های سیاسی کشور طی مراسمی با گذاشتن گل پای منار آزادی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ قدم شاه شهیم رئیس ستاد ارتش کشور که امروز در مراسم نود و هفتمین سالروز استرداد و استقلال کشور صحبت می کرد، بر محو تروریزم بین المللی از افغانستان تاکید ورزید.

وی افزود: “فرایند مردم سالاری در افغانستان نتیجه تلاش های فرزندان دلیر دفاعی کشور می باشد که ازهیچ گونه تلاش دریغ نورزیدند”.

آقای شهیم خاطر نشان ساخت: “همیشه دست های بیرونی  پنهان و آشکار برای سلب آرامش مردم افغانستان تلاش کردند و هنوز هم دست های خارجی از توطیه علیه کشور دست بردار نیستند”.

رئیس ستاد ارتش کشور تاکید کرد که عامل بی ثباتی در افغانستان، دست های بیرونی است.

وی از مردم افغانستان می خواهد که با آگاهی تمام علیه دسیسه های شوم دست های بیرونی مبارزه کرده و مانع تحقق اهداف شوم آنها در کشور شوند.

آقای شهیم می گوید: مطمین هستم که در آینده هم مردم افغانستان با آگاهی تمام، سد راه دشمنان در کشور خواهند شد و دیگر افغانستان پناهگاه تروریزم بین المللی نخواهد شد.

وی تاکید کرد که قوای مسلح کشور افغانستان را به گورستان هراس افگنان مبدل خواهند ساخت.

غازى امان الله خان، به تاریخ ۲۸ اسد سال ۱۲۹۸ هجرى توانستند استقلال خود را به دست آوردند.

گفتنی است که از نود و هفتمین سالگرد استرداد استقلال کشور، در شمارى از ولایات دیگر کشور از جمله بلخ و هلمند نیز تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن