افغانستانبرگزیده های سایت

کسی اوضاع وخیم امنیتی بغلان را به عهده نمیگیرد

مسئول شبکه نهادهای جامعه مدنی ولایت بغلان با انتقاد از عملکرد مقامات و مسئولین امنیتی افغان، اوضاع امنیتی حاکم بر این ولایت را آرامش قبل از طوفان می‌داند که کسی حاضر به بر عهده گرفتن مسئولیت آن نیست.

به گزارش خبرگزاری رشد، عاطف عارفیان مسئول شبکه نهادهای جامعه مدنی ولایت بغلان اعلام کرد: با شرایطی که نیروهای امنیتی و نظامی افغان در ولایت بغلان و دیگر مناطق شمالی افغانستان دارند، به نظر نمی‌رسد در صورت بروز جنگ احتمالی بتوانند با طالبان مقابله کنند.

وی در این باره گفت: هیچ کس حاضر نیست مسئولیت وضعیت بد امنیتی بوجود آمده در ولایت بغلان را به عهده گیرد و بدنبال راه چاره‌ای برای حل آن باشد.

مسئول شبکه نهادهای جامعه مدنی ولایت بغلان تصریح کرد: شرایط امنیتی حاکم بر ولایت بغلان همچون وضعیت آرامش قبل از طوفان است و ادامه آن باعث بروز تهدیدهای بیشتر می‌شود.

مردم ولایت «بغلان» نیز می‌گویند: وضعیت امنیتی در این ولایت رو به وخامت است و عدم اقدام به موقع نیروهای امنیتی منجر به بار آمدن مشکلاتی در روزهای آینده خواهد شد.

ساکنان این ولایت خاطرنشان می‎‌کنند که مخالفان مسلح حکومت افغانستان در حال تقویت خود هستند و این در حالی است که مقامات توجهی به این وضع ندارند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن