برگزیده های سایتجهان

بازداشت یک خانم با سر بریدۀ کودک چهارساله در مسکو

پولیس مسکو زنی را با سر بریدۀ یک دختر چهارساله در نزدیکی ایست‌گاه میترو بازداشت کرده‌است.

به گزارش رشد؛ به نقل دویچه وله، مقام‌های روسیه گفته‌اند این خانم که ۳۹ ساله‌است گل‌چهره باباکولوا نام دارد و از ازبکستان است.

روز گذشته نوار تصویری این زن از دوربین‌های مداربسۀ شهر مسکو در شبکه‌های اجتماعی به نشر رسیده که چادر سیاه به سرش است و در نزدیکی ایست‌گاه اکتیابرسکایاپوله سر بریدۀ این کودک چهارساله در دستش است و شعار الله و اکبر سر می‌دهد.

گل‌چهره که هویتش توسط مقام‌های روسی تشخیص شده، به روسی فریا می‌زده و در جریان سخنانش گفته‌است که من تروریست هستم، من می‌میرم مگر شما جزای‌تان را بعدا می‌بینید.

مقام‌های روسی هم‌چنان اعلام کرده‌اند که این خانم از دختر چهارسالۀ یک خانه‌وادۀ روسی نگه‌بانی می‌کرده و به خاطر تشخیص وضعیت روحی‌اش به مرکز بیماری‌های روانی مسکو برده شده‌است.

صبح روز گذشته ماموران آتش‌نشانی در خانه‌یی که برخی از روزنامه‌های چاپ مسکو گفتند توسط گل‌چهره آتش زده شده، بدن بی‌سر کودک چهارساله را پیدا کردند.

یکی از ماموران پولیس در بیرون از ایست‌گاه میترو پس از روی‌داد از این زن خواسته تا مدارک شناسایی‌اش را بدهد اما او هشدار داده که خودش را منفجر می‌کند ولی پس از بازداشت ماموران هیچ اثری از مواد انفجاری در میان وسایلش پیدا نکرده‌اند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن