افغانستانبرگزیده های سایتتحلیلتیتر یک

بازی با قرآن و شمشیر از کرزی تا احمدزی

در چهارده سال گذشته کرزی این بازی با قرآن و شمشیر را بسیار ماهرانه با بادران خارجی اش علیه مردم ما مدیریت کرد و برای تداوم این سیاست غنی احمدزی را برگزیدند، غنی تداوم همان سیاست بازی قرآن و شمشیر را ادامه می دهد.

به گزارش رشد؛ در چهارده سال گذشته گلبدین شریک بسیار نزدیک کرزی در این بازی برای ترور مخالفین سیاست هایی دوجانبه کرزی بود، از مجلس نمایندگان شروع تا وزارت ها و ولایات و دفتر ریاست جمهوری درخدمت شان برای تحقق همین بازی بود.

سقوط ولایات و ولسوالی ها وترور هایی سازمان یافته و همه را در مشوره با همین گروه تروریستی کرزی انجام می داد و درضمن درکنار طالب پروری درتقویت نیروهای طالبان به خصوص در شمال کشور به صد ها ملیون دالر به مصرف رساند.

مرحله دوم بازی با شمشیر و قرآن را غنی احمدزی باید دنبال کند و موافقتنامه ای کاذب صلح جز همین بازی است.

در اولین روز های امضای این موافقتنامه کاذب و چهره هایی کاذب گروه تروریستی گلبدین در سالنگ شمالی بالای فرمانده پولیس اندرابی و حمله بالای خلیل پارسا شخصیت مدنی در ولایت هرات را سازماندهی نمودند.

در سالنگ شمالی طالب وجود ندارد قبلا در این منطقه گروه تروریستی گلبدین یک قرارگاه داشت که با امضای این موافقتنامه صلح کاذب دوباره فعال شده و اولین عملیات حمله را انجام داد و درهرات نیز یکی از چهره هایی جامعه مدنی آقای خلیل پارسا را نسبت مخالفت با موافقتنامه صلح کاذب با چهره هایی کاذب مورد حمله همین گروه تروریستی قرار گرفت.

گروه تروریستی گلبدین هنوز که رسما وارد نیروهایی امنیتی نشده اند ولی با وارد شدن شان ترورهای هدفمند و کشتار هایی هدفمند در صفوف نیروهایی امنیتی در هماهنگی با غنی و کرزی آغاز و در برابر نیروهایی ضد تروریزم جبهه ای جدیدی از نیروهایی تروریستی گلبدین باز خواهد شد.

این سیاست بازی با شمشیر قرآن از سالهای متمادی درین کشورجریان دارد ، مردم ما ونیروهایی ضد فاشیزم قومی باید هوشیارانه و با تدبیر با درنظرداشت تعهد شکنی ها و نامردی هایی نامردان تاریخ دربرابر این دسیسه ها وتوطئه محور مبارزه ومقاومت متحدانه را از همه نیروهایی ضد ترور تشکیل و در برابر هیولای ترورکه توسط کانون توطئه ارگ و گلبدین رهبری می شود ایستادگی نمایند.

یگانه راه وحدت همه نیروهایی ضد ترور ومقاومت در برابر آن است.

محمداسلم سلیم

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن