اخبار کوتاهافغانستانچندرسانه ای

بان کی مون پیام صلح و لباس سنتی افغانستان را دریافت کرد

پیام صلح و لباس سنتی مردم افغانستان به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل  توسط  بایسکل سوار افغانی که با پیام صلح به دور دنیا مسافرت می کند داده شد.

به گزارش رشد به نقل از ریانووستی روسیه ٬پیام صلح و لباس سنتی ملی مردم افغانستان به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل  توسط یک فعال مدنی از افغانستان تحویل داده شد.

پیام صلح و لباس سنتی ملی افغانستان به بان کی مون روز جمعه ۲۰می ۲۰۱۶ در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک توسط نادر شاه ننگرهانی  و پسر ۱۷ساله اش فیروز خان، که به یک سفر دشوار به دور دنیا برای  رساندن پیام صلح به دنیا امده اند داده شد.

قابل یاد اوری است که این پدر و فرزند از ۱۰ ژوئیه  سال ۲۰۱۵ از طریق ترکیه، بلغارستان، صربستان، مجارستان، اتریش، جمهوری چک، آلمان، دانمارک، نروژ، بلژیک، فرانسه و بریتانیا به سفر. در ایالات متحده  در واشنگتن  و نیویورک به لس آنجلس و سپسو از آنجا – به استرالیا خواهند رفت.

در جلسه با دبیر کل سازمان ملل متحد، نادرشاه و فرزند اش فیروز خان با دادن یک پیام از مردم افغانستان که جوهر آن امده است: مردم افغانستان از جنگ خسته اند و در انتظار صلح هستند.

در نامه امده است”ما، مردم افغانستان می خواهند در صلح با کشورهای دیگر زندگی کنند، ما می خواهیم در جهان و با همه اقوام در صلح  و دوستی زنده گی کنیم.”

 

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن