اخبار کوتاهاقتصادیبازسازی

برنامه ساخت سرک دوم شاهراه کابل – جلال آباد روی دست است

مقام های محلی ولایت ننگرهار در شرق کشور اعلام کردند که برای ساخت سرک دوم شاهراه کابل – جلال آباد برنامه ریزی شده است، آنان همزمان گفته اند که کار عملی این سرک تا چنده ماه بعد شروع خواهد شد.

به گزارش رشد؛ سلیم خان قندوزی، والی این ولایت در دیدار با مسئولان شرکت سرک سازی از آمادگی برای آغاز کار ساخت سرک دوم شاهراه خبر داده است.
دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار با نشر خبرنامه ای که یک کاپی آن را در اختیار خبرگزاری بخدی قرار داده آمده است، والی این ولایت با مسوولان شرکت سرک سازی که قرار است این سرک را بسازد، صحبت کرده است.
سلیم خان قندوزی، والی این ولایت در دیدار با مسئولان شرکت سرک سازی از آمادگی برای آغاز کار ساخت سرک دوم شاهراه خبر داده است.
گفته می شود که کار ساخت سرک دوم شاهراه کابل- جلال آباد به دلیل مشکلات که از آن در خبرنامه نام برده نشده متوقف شده بود. والی این ولایت تلاش کرده تا این پروژه دوباره آغاز شود.
در خبرنامه آمده است که نیروهای امنیتی برای تامین امنیت این شاهراه عملیات را در نقاط مختلف این ولایت انجام داده و پوسته ها را در مسیر این شاهراه ایجاد کرده اند.
نیروهای امنیتی نیز ګفته اند که آنان تلاش می کنند تا امنیت را برای ساخت سرک تامین کندږ
همزمان با این مسئول شرکت سرک سازی گفته: از ولسوالی سرخ رود تا دروازهء ولسوالی خوگیانی ۳۳ کیلومتر جاده به شکل درست آن آماده قیریزی است.
در همین حال اهالی منطقه و همچنان مسوولان امنیتی گفته اند که برای پیش برد و تکمیل شدن این پروژه آماده ای هرنوع قربانی هستند و از هیچ نوع سعی وتلاش دریغ نمی کنند.
آقای قندوزی همچنان وعده سپرد که برای امنیت بهتر این پروژه از تمامی امکانات امنیتی استفاده خواهد کرد.
 

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن