برگزیده های سایتجهان

تجاوز یک مرد بالای دختر پنج ساله در محوطه سفارت امریکا در هند

گزارش ها می رساند که یک مرد هندی بالای یک دختر پنج سال در سفارت آمریکا در دهلی تجاوز جنسی کرده است. سفارت ایالات متحده می گوید که از شنیدن این خبر سخت آشفته شده اند.

به گزارش خبرگزاری رشد، یک مرد ۲۵ ساله در پیوند به تجاوز جنسی بالای یک کودک در محوطه سفارت ایالات متحده در دهلی جدید، جایی که برای بود و باش کارگران محلی اختصاص یافت است، روز یکشنبه گذشته بازداشت گردید.

پولیس شهر دهلی تایید می کند که این مرد، مرتکب عمل تجاوز جنسی در محوطه سفارت ایالات متحده امریکا، در این شهر شده است.

یوگاش کمار، افسر پولیس در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اظهار کرده است که آزمایشات طبی نشان می دهند که این دختر پنج ساله مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. بر بنیاد قانون تجاوز جنسی بالای کودک، این مرد محکوم به مجازات مرگ شده است.

یک سخنگوی سفارت ایالات متحده در دهلی جدید روز جمعه گذشته به خبرنگاران گفت که با شنیدن این اتهامات “به شدت آشفته” شدند و آنان “اقدام فوری” از جمله گزارش دهی به پولیس و کمک برای آماده سازی همکاری های طبی را انجام دادند.

این سخنگو در اعلامیه خبری نوشته است: «ما در تحقیقات تحت رهبری هند، همکاری می کنیم. ما با خانواده این کودک ابراز هم دردی و پشتیبانی کامل می کنیم.»

هند درگیر مبارزه با رقم روز افزون موارد آزار و اذیت جنسی در این کشور می باشد. در سال ۲۰۱۲ یک گروه مردان بالای یک دختر دانش آموز در یک بس به گونه دسته جمعی تجاوز جنسی کردند.

بر اساس گزارش های رسمی، حدود ۳۴ هزار مورد تجاوز جنسی در نقاط مختلف هند، در سال ۲۰۱۸ به ثبت رسیده است. اما فعالان آمار تجاوزهای جنسی را به مراتب بیشتر از آن دانسته و مدعی اند که این رقم تنها بخش بسیار کوچکی از میزان مجموعی تجاوز های جنسی در هند است.

گفته می شود که در بیشتر موارد آزار و اذیت های جنسی به گونه رسمی گزارش داده نمی شوند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن