اخبار کوتاهبرگزیده های سایتتحلیل

تدابیر جدی برای محافظت از رسانه ها اتخاذ می شود

وزارت امور داخله حمله تروریستی شام دیروز بر کارمندان تلویزیون طلوع و کابورا پرودکش را به شدت محکوم نموده و از اتخاذ تدابیر بیشتر برای محافظت خبرنگاران و رسانه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله، امروز در یک نشست خبری، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی دیروز، گفت که حمله به خانواده رسانه ها، جنایت علیه بشریت بوده و از جرایم سنگین نظامی به شمار می رود که در عین حال اوج وحشت و دهشت گروه های طالبان را نشان می دهد.

سخنگوی وزارت امور داخله، با بیان این که از تروریستان توقع حمله بر رسانه ها و افراد ملکی بعید نیست، از رسانه ها و مردم افغانستان خواست تا در اتخاذ تدابیر بهتر امنیتی با نیروهای امنیتی به ویژه نیروهای پولیس ملی همکاری بیشتر نمایند.

وی تصریح کرد که حمله بر رسانه ها و هر بخش دیگر جامعه و نظام، عزم مردم و دولت افغانستان را در طی کردن مسیری که برای ساختن آینده صلح آمیز و با ثبات کشور مشخص کرده اند، خدشه دار نکرده و بلکه این گونه حمله ها اتحاد و همبستگی مردم و دولت را بیشتر کرده و آنان در یک صف واحد بر علیه تروریستان و مزدوران بیگانه گان قرار خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور داخله، با تاکید بر لزوم همکاری همه جانبه مردم، رسانه ها و نهاد های مدنی در امر مبارزه با تروریزم و دهشت افگنی، گفت که وزارت امور داخله متعهد است تا در تماس نزدیک با رسانه ها راه کار های بهتری را برای مقابله موثر با تهدید های امنیتی جستجو و به منصه اجرا بگذارد.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن