اجتماعیبرگزیده های سایت

تغییر مسیر پروژه توتاپ (TUTAP ) خیانت به مردم مناطق مرکزی است

امروز پنجشنه تعداد از وکلای مردم بامیان ، سمنگان ، غور ، غزنی ، دایکندی طی یک کنفرانس مطبوعاتی خواهان توضیحات ار ریاست برشنا بخاطر پروژه توتاپ شدند .

این در حالیست که مسیر انتقال برق پروژه توتاپ به اساس سروی موسسه بین المللی فیشنر از مسیر بامیان انتخاب شده بود آن هم با دلایل منقطی و تخنیکی و مصئونیت که مسیر بامیان دارد . اما عناصر و حلقات مشخصی در تلاش است تا مسیر انتقال برق پروژه توتاپ را از مسیر سالنگ عبور دهد که هم پر از خطر است و هم مسیر سالنگ ظرفیت انتقال این پروژه را ندارد .

به گزارش خبرگزاری رشد، موسسه بین المللی فیشنر مسیر بامیان را بهترین راه برای انتقال این پروژه انتخاب کرده است اما آنانیکه نمیخواهند عدالت اجتماعی در این کشور تحقق پیدا کند و همه اقوام ساکن در این کشور از حقوق یکسان و مساوی برخوردار باشد بدنبال سبوتاژ و به انحراف کشانیدن این پروژه ملی است .

ما وکلا متعهد به رعایت قانون اساسی و تامین عدالت اجتماعی هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که حلقات متعصب و انحصار گر عدالت را فدای تعصب و زیاده خواهی خویش کند .

مناطق مرکزی مدنی ترین مردم این سرزمین بوده ودر تمام افتخارات پر ارزش دهه تحول سهم به سزایی داشته است مگر آنان حق ندارد برق داشته باشد و یا آنان ازین کشور نیست ؟

ما تا فرجام این کار را دنبال خواهیم کرد تا باشد که عدالت اجتماعی تحقق پیدا کند .

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن