برگزیده های سایت

تقدیر از نیروهای امنیتی در بلخ

فعالان مدنی نقش نیروهای امنیتی را در تامین امنیت و حفظ ثبات در جامعه موثر می فعالان مدنی نقش نیروهای امنیتی را در تامین امنیت و حفظ ثبات در جامعه موثر می

این فعالان طی نشستی کار کرد های نیروهای امنیتی کشور را سایش کرده و از آنان بعنوان قهرمانان واقعی افغانستان یاد کرده اند.

آنان می گویند فرزندان صادق و راستین کشور همه روزه در سنگرهای خود در تمامی نقاطق افغانستان از وطن، عزت و ناموس شان دفاع می کنند که این قابل قدر است.

فعالان مدنی نقش نیروهای امنیتی را در تامین امنیت و حفظ ثبات در جامعه موثر می دانند.

ماریا رهین یکی از فعالان حقوق زن در بلخ، از کار کرد های سربازان امنیتی ابراز خرسندی می کند و از دولت می خواهد تا توجۀ بیشتر به نیروهای امنیتی داشته باشد.

خانم رهین فعالیت بیشتر زنان در بخش های از کشور را مربوط به دست آورد نیروهای امنیتی در تامین امنیت می داند.

او می گوید نیروهای امنیتی در شمال کشور بستری مناسبی را فراهم کرده اند تا در آن زنان بتوانند فعالیت روز مره شان را به پیش ببرند.

ماریا افزود یکی از فعالیت های زنان در بلخ کار کرد آنان در رسانه ها مختلف را نشان می دهد.

در همین حال سید کمال سادات قوماندان امنیه ولایت بلخ از حضور پر رنگ زنان در بخش های مختلف پشتبانی کرده و می گوید که زنان نصفی از پیکر جامعه را تشکیل می دهند و حضور این قشر در ادارات دولتی و خصوص موثر است.

صدف غیاثی مسوول انجمن اجتماعی زنانی خبرنگار در بلخ حضور زنان را در بخش های نظامی نیز مفید ارزیابی می کند.

بانوغیاثی همچنان از کار کرد نیروهای امنیتی ولایت بلخ ابراز خرسندی می کند، او همزمان گفت که با پشت کار و حمایت شهروندان با نیروهای امنیتی این نیروها می توانند انرژی بیشتر برای تامین امنیت به خرج دهند.

پیش از این نیروهای امنیتی کشور بار ها از سوی نمایندگان مجلس، کارشناسان، فعالان مدنی و شهروندان در بخش های از افغانستان مورد تقدیر قرار گرفته اند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن