برگزیده های سایت

تلاش ها به خاطر تجهیز فرقه و زون پولیس کندز جریان دارد

رئیس جمهور غنی با شماری از بزرگان و متنفذین ولایت کندز دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور با شماری از بزرگان، متفذین، علما، جوانان و  نماینده گان آن ولایت در شورای ملی و شورای ولایتی دیدار کرد و والی جدید کندز را برای آنان معرفی نمود.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، انجنیر محمد دین رئیس شورای مردمی کندز، عبدالله قرلق منشی اول مجلس سنا، عبدالله رسولی رئیس شبکه جامعه مدنی، سناتور صفر محمد کاکړ و امرالدین ولی معاون شورای ولایتی کندز به نماینده گی از دیگران صحبت کردند.

آنان از برنامه های اقتصادی و اصلاحی حکومت حمایت کردند و تعین اسدالله عمرخیل را منحیث والی جدید کندز انتخاب مناسب دانستند.

همچنان آنان خواست و پیشنهادات شان را در مورد مشکلات امنیتی ولایت کندز، شکستن محاصره آن ولایت، ازدیاد هماهنگی میان نیروهای دفاعی و امنیتی کشور و حل مشکلات دهاقین، مالداران، سرمایه گذاران و تاجران مطرح کردند.

رئیس جمهور غنی پس از استماع خواست ها و پیشنهادات بزرگان ولایت کندز گفت که اسد الله عمرخیل از جمله شش فردی است که از جانب شما معرفی گردید و از سوی من منحیث والی کندز تعین شد. وی نماینده خاص، فوق العاده و با صلاحیت من است.

رئیس جمهور خطاب به والی جدید کندز گفت که با شورای امنیت ملی قرارداد امنیتی و با کابینه قرارداد اقتصادی را به امضا رساند.

رئیس جمهور کشور افزود که قرارداد های امضا شده میان والی ها و شورای امنیت ملی و کابینه را خودش نظارت می کند و ارائه راپور در مورد عملکرد آنان، مسئولیت مردم می باشد.

رئیس جمهور غنی عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در ولایت بغلان را برای شکستن محاصره ولایت کندز مهم خوانده گفت که شب گذشته نیروهای خاص را به ولایت بغلان فرستادیم و آنان برای پاکسازی منطقه از وجود دشمن عملیات های موفقانه را انجام می دهند.

رئیس جمهور افزود که تلاش ها بخاطر تجهیز و تقویت فرقه ولایت کندز و زون پولیس آن ولایت جریان دارد.

وی گفت که برای میدان هوایی کندز امکانات مالی فراهم شده است و امور ساختمانی آن را کندک انجنیری وزارت دفاع ملی انجام خواهد داد.

محمد اشرف غنی گفت که فضای اعتماد میان ریاست جمهوری و مردم ولایت کندز بوجود آمده است.

وی تاکید کرد که هر گونه مشکلات، نواقص و اشتباهات مسئولین را به شکل آزادانه با وی شریک سازند تا برای حل آن اقدامات لازم و به موقع صورت گیرد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن