اجتماعیشایعات

تیرباران یک زن و مرد در هرات از سوی مردم محل

 

شماری از باشنده‌گان ولسوالی کُهسان هرات یک زن و مرد را تیرباران کردند. مسؤولان محلی در هرات می‌گویند، این رویداد شب‌گذشته در روستای بنیاد ولسوالی کُهسان این ولایت رخ داده است.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات به سلام‌وطندار می‌گوید که شماری از باشنده‌گان ولسوالی کُهسان این زن و مرد را به اتهام داشتن رابطه تیرباران کرده‌اند. آقای فرهاد می‌گوید، پولیس برای بازداشت عاملان این قتل به محل رویداد فرستاده شده‌اند.

سخنگوی والی هرات می‌گوید، تاکنون به گونۀ دقیق روشن نیست که آیا این دو تن با هم رابطه داشتند یا نه، اما پولیس بررسی‌هایش را در این زمینه آغاز کرده است.

از سوی دیگر مقام‌های امنیتی در بادغیس از کشته‌شدن یک دختر ۱۴ ساله و یک پسر ۱۸ ساله در این ولایت خبر می‌دهند. به گفتۀ آنان، این رویداد روز گذشته در منطقۀ خلیفه‌های کندلانِ قلعۀ‌نو مرکز این ولایت رخ داده است.

غلام‌سرور حیدری، آمر امنیت فرماندهی پولیس بادغیس می‌گوید که این دختر و پسر در منطقۀ خلیفه‌های کندلان که زیر حاکمیت طالبان قرار دارد به اتهام فرار از منزل از سوی عبدالناصر پدر دختر کشته شدند.

آمر امنیت فرماندهی پولیس بادغیس می‌گوید، پدر دختر پس از این رویداد با جنگ‌افزارش به صف طالبان پیوسته، اما پولیس در پی بازداشت این مرد است.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن