دسته‌بندی نشده

تیم ملی فوتبال افغانستان به اردن ۴-۱ باخت

ملی پوشان کشور شب گذشته در دیدار مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی اردن با نتیجه ۱-۴ شکست خوردند.
به گزارش رشد، بازی در ابتدا متعادل آغاز شد و رفته رفته تیم ملی اردن کنترل بازی را به دست گرفت و در نیمه‌ی نخست بازی، سه گل را وارد دروازه تیم ملی فوتبال افغانستان کرد.
با آغاز نیمه‌ی دوم بازیکنان تیم ملی افغانستان که چیزی برای از دست دادن نداشتند سراپا حمله کردند و بالاخره صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شدند و زبیر امیری توانست این ضربه را تبدیل به گل کند تا نتیجه بازی (۳-۱) شود.
حملات شیران خراسان ادامه داشت و چند دقیقه بعد ملی پوشان کشور می‌توانستند گل دوم را نیز به ثمر برسانند، اما واکنش به موقع دروازه بان تیم ملی اردن مانع این کار شد.
اما تیم ملی اردن چند دقیقه بعد از فرصت استفاده کردند و با یک حمله سریع گل چهارم شان را وارد دروازه افغانستان کرد که نتیجه بازی به ۴-۱ به نفع تیم ملی اردن پایان یافت.
قابل یاد آوری است که افغانستان و اردن برای نخستین‌بار است که در برابر هم قرار گرفته‌اند.
این در حالی است که ایتو فیستر، سرمربی تیم ملی کشور در نشست خبری گفته بود که بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار استند. پیش از این هم ملی پوشان کشور در یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی عمان با نتیجه ۲ بر ۰ میدان را به عمان واگذار کردند.
افغانستان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا «۲۰۱۹» در گروپ «C » پس از اردن، کمبودیا و ویتنام با یک امتیاز مقام چهارم را دارد.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن