برگزیده های سایت

جسد یک مرد ناشناس در پروان در یافت شده است

مقام های محلی در ولایت پروان در شمال کشور اعلام کرده اند که پولیس جسد یک مرد را از مربوطات قریه دولانه در یافت کرده است.

جسد یک مرد ناشناس در ولایت پروان دریافت شده است جسد یک مرد ناشناس در ولایت پروان دریافت شده است

به گزارش خبرگزاری رشد، سلیم نوری مسوول رسانه های قوماندانی امنیه ولایت پروان می گوید: یک مرد که هویت او تا هنوز مشخص نیست توسط پولیس پیدا شده است.

آقای نوری می گوید که پولیس جسد این مرد را زمانی از ساحه قریه دولانه مرکز ولایت پروان در یافت است که در حال گذشت زنی بوده.

او میگوید که پرسونل پولیس ملی آمریت حوزه سوم امنیتی قوماندانی امنیه پروان از داخل یک حویلی مخروبه این جسد را دریافت کرده است.

گفته می شود که این مرد بین سنن ۴۰ تا ۴۵ سال عمر داشته باشد.

در همین حال قوماندانی امنیه ولایت پروان به دلیل این که عقارب این مرد مشخص شود، یک اعلامیۀ را منتشر کرده است.

در خبرنامه آمده است که اندام این مرد لاغر و ریش سیاه و سفید تراشیده، پیراهن تنبان خاکی جمپر سیاه جوراب و دستکش سیاه به تن داشته است

سلیم نوری مسوول رسانه های قوماندانی امنیه پروان می گوید که جسد به شفاخانه ملکی پروان انتقال داده شده است.

در همین حال مقام های محلی ولایت پروان می گویند که پولیس یک خانه مشکوک را در قریه خواجه خیل خلازیی تلاشی کرده است که از آنجا مقداری جنگ افزار بدست پولیس افتاده است.

منسوبین پولیس ملی آمریت حوزه اول امنیتی قوماندانی امنیه پروان گفته اند که از این منزل به تعداد ۳۶۰ فیر مرمی کلاشینکوف، چهل فیرمرمی پی کا، یک میل تفنگ چریی پاکستانی، شش عدد بمب دستی با پن ان، نیم بوری غوزه چرس خام و یک جوره لباس نظامی بدست ٱمده است.

در پیوند بر این رویداد کسی دستگیر نشده است

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن