افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

جنگ را پاکستانی ها نه، ارگ رهبری می کند

سقوط عمدی و سازمان یافته ی ولسوالی ها و مرکز ولایت قندوز همه و همه در جهت تقویت روحیه ی طالبان و گلبدین و تضعیف نیروهایی مردمی در شمال سازماندهی می گردد

از سال ۲۰۰۱ به این طرف یک کانون به رهبری خلیلزاد و کرزی در داخل ارگ ایچاد شد و از همان آغاز کار برای تحقق برنامه هایی فاشیستی و تحکیم پایه هایی حاکمیت قبیلوی با سازماندهی توطئه ها و کشتار و ترور علیه نیروهایی ضد طالبانی، از گروه هایی مختلف به خصوص گلبدین استفاده نمودند.

در مدت پانزده سال گروه های تروریستی گلبدین و طالب در کنار هم بدون کوچکترین آسیبی در فضای امن توسط کرزی و خلیلزاد و همین غنی تسلیح و تجهیز شدند و این پروسه تا کنون ادامه دارد.

پرواز چرخبال های اکمالاتی و پرتاب مهمات توسط طیارات نظامی را در مناطق و قرار گاه های طالبان و گلبدین همه مردم مشاهده نموده اند که برای انتقال پرسونل و تجهیزات نظامی نشست و پرواز می نمایند.

سقوط عمدی و سازمان یافته ی ولسوالی ها و مرکز ولایت قندوز همه و همه در جهت تقویت روحیه ی طالبان و گلبدین و تضعیف نیروهایی مردمی در شمال سازماندهی می گردد.

در این روز ها نیز با وارد شدن فشار بالای بغلان، انتقال جنگ به قندوز، انفجار پل اچین و سقوط خواجه غار و فشار بالای درقد همه در یک برنامه از قبل تنظمیم شده توسط کانون توطئه در داخل ارگ طرح و توسط گلبدین و طالبان و ستون اول دشمن در ارگ عملیاتی می شود.

انتقال جنگ به شمال و جنگ در شمال را پاکستانی ها نه کانون توطئه در ارگ رهبری می کند و مردم ما را مصروف جنگ فرسایشی نموده می خواهند هم با وارد نمودن تلفات به مردم محل و تلفات نیروهای مسلح کشور که همه نیروهایی ضد طالبانی است برنامه هایی خاینانه ای شان را در قبال مردم ما در مرکز قدرت و در محلات و به خصوص در شمال کشور عملی نمایند.

مردم ما باید بدانند که برای آوردن امنیت و ثبات در شمال، ولایات بغلان و قندوز باید به صورت کامل از وجود گروه های تروریستی گلبدین و طالیان و هوادران طالبان پاکسازی شود، در غیر آن هر روز باید شاید فاجعه و کشتار های دسته جمعی مردم ما در محلات توسط وحشیان قبیلوی در شمال خواهیم بود.

همه نیروهایی ضد ترور و وحشت و مقاومت باید در یک محور برای نابودی تمام لانه های تروریستان در بغلان و قندوز با هماهنگی کامل عملیات های پاکسازی را باید آغاز نمایند.

کابل و ارگ قابل اعتماد نیستند. در پی چاره ی اساسی برای نجات کشور باید، کانون توطئه در ارگ از مبان برداشته شود.

محمداسلیم سلیم

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن