افغانستانبرگزیده های سایت

حادثه ترافیکی در ننگرهار سه کشته برجا گذاشت

منابع محلی در ولایت ننگرهار اعلام کرده‌اند که در یک رویداد ترافیکی در ولسوالی مومنددره‌ی این ولایت چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رشد، دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار در اعلامیه‌ای گفته است که این رویداد حوالی ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه‌ی پیش از ظهر امروز (دوشنبه، ۴ سنبله) در نتیجه‌ی برخورد دو عراده موتر نوع «تودی» و «دادسن» در منطقه‌ی «غزگی» رخ داده است.

به نقل از اعلامیه، موتر «تودی» به طرف تورخم و موتر «دادسن» نیز به طرف شهر جلال‌آباد در حرکت بوده است. دلیل وقوع این رویداد بی‌احتیاطی رانندگان اعلام شده است.

در اعلامیه گفته شده است که در این رویداد چهار سرنشین موتر «تودی» به‌شمول یک زن و راننده‌ی موتر که همه بزرگ‌سالان اند، کشته شده‌اند.

براساس معلومات دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار، در این رویداد همچنان سه سرنشین موتر «دادسن» به‌شمول راننده‌ی این موتر زخمی شده‌اند. زخمیان این رویداد برای درمان به شفاخانه‌ی حوزوی شهر جلال‌آباد منتقل شده‌اند.

گفتنی است که رویدادهای ترافیکی در افغانستان بیشتر از رویدادهای انفجار و حملات انتحاری از مردم این کشور قربانی می‌گیرد.

وزارت صحت عامه به تاریخ پنجم سرطان سال جاری اعلام کرده بود که در شش ماه گذشته نزدیک به چهار هزار رویداد ترافیکی در سراسر کشور رخ داده که در نتیجه ۳۲۲ نفر کشته و ۲۰ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن