اجتماعیبرگزیده های سایت

حضرت زینب(س) بنیاد طاغوت را نا بود ساخت

به مناسبت سالروزمیلاد حضرت زینب(س) مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان همایشی را تحت نام” اهلبیت و رسانه؛ حضرت زینب و سرداری، پیروان سربازی” روز پنج شنبه درکابل برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاری رشد؛ سید عیسی حسینی مزاری رییس مرکز تبیان به مولفه‌های کامیابی کار رسانه‌ای حضرت زینب پرداخته و گفت: یکی ازمولفه‌های کامیابی حضرت زینب در امر اطلاعی رسانی، موقعیت شناسایی بود.
وی افزود: تاثیرگذاری یک رسانه، وابسته به مدیر خوب است که تیم رسانه‌ای حضرت زینب(س) مدیر خوب داشت و می‌دانست چگونه و در کجا پیام رسانی کند.
سید عیسی حسینی مزاری داشتن برنامه کامل و اجرایی قدم به قدم آن، موقعیت شناسایی حضرت زینب در امر اطلاع رسانی و داشتن هدف مشخص را از دیگر مولفه‌های موفقیت تیم‌کاری رسانه‌ای حضرت زینب عنوان کرد.
وی می‌گوید: “در شرایط کنونی اگر بخواهیم که قدرتمند شویم باید رجوع کنیم به اصولی که حضرت زینب برای امر اطلاع رسانی بنا نهاده است تا کار رسانه‌ای ما هم برای عموم جهان تاثیرگذار واقع شود”.
به گفته سید عیسی حسینی مزاری، علت مشکلاتی که امروز در کار رسانه‌ای ما موجود است، این است که از اصولی اساسی و اسلامی خویش دور افتادیم و اصول اسلامی را سرلوحه کار خویش قرار ندادیم.
مزاری افزود: پیام رسانی حضرت زینب از حادثه کربلا آنقدر تاثیرگذار واقع شده که امروز هم جهان غرب و شرق را تکان می دهد و هر زمانیکه حرف از کربلا می شود لرزه به اندام طاغوت می‌افتد.
وی با بیان اینکه اگر زینب(س) در کربلا نمی بود، امام حسین(ع) به هدف خود نمی رسید گفت: کار دقیق رسانه ای حضرت زینب بنیاد طاغوت را نا بود ساخت.
رئیس مرکز تبیان گفت: امروز اگر قدرت‌های طاغوتی به شرق و غرب لشکر می فرستند و به هر کشور دست درازی دارند به خاطر راحت بودن آنها نیست، بلکه آنها نگران نابودی‌شان است.
محمد رقیب فیاض /کابل

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن