افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یکچندرسانه ای

حفظ ساختار و تقویت نیروهای امنیتی، وظیفه ملی ما است

شبکه سراسری رشد افغانستان با برگزاری مراسم با شکوهی از نیروهای امنیتی کشور تقدیر و تجلیل نمود.

به گزارش خبرگزاری رشد، شبکه سراسری رشد افغانستان به این منظور، یک دوره مسابقات فوتسال را در محل جمنازیم مولا علی علیه السلام برگزار نمود.

در مراسم فینال این دوره از مسابقات، برنامه اهدای ۲۰ هزار سی سی خون نیز به نیروهای امنیتی با شعار «خون من از توست، خون تو از من»  نیز انجام شد.

محمد عارف حیدری رئیس شبکه سراسری رشد افغانستان در این مراسم، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروهای امنیتی، تاکید کرد که حفظ ساختار و تقویت نیروهای امنیتی کشور، یک وظیفه ملی می باشد.

آقای حیدری در سخنان خود خاطر نشان کرد که در برنامه امروز، تصمیم گرفته شد تا با اهدای خون به نیروهای امنیتی، پشیتبانی قاطع مردم از فرزندان دلیر وطن نشان داده شود.

وی افزود: اهدای خون به نیروهای امنیتی، کمترین کاری است که مردم می توانند در حمایت از جوانان غیور خود انجام دهند.

اقای حیدری همچنین تاکید کرد که اهدای خون به سربازان وطن و همچنین افراد ملکی، باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود و شبکه سراسری رشد افغانستان بنا دارد تا این فرهنگ سازی را در قالب حمایت از نیروهای امنیتی بگنجاند.

وی همچنین خطاب به مخالفین مسلح گفت همان طور که امروز مردم با اهدای خون خود، حامی مدافعین امنیت خود هستند، در مقابل هرکسی که بخواهد این نیروها ها تضعیف کند نیز خواهند ایستاد.

به گفته رییس شبکه سراسری رشد، نیروهای امنیتی کشور، یکی از ممهترین دستاوردهای نظام کنونی بوده  و هر اقدامی برای تضعیف این نیروها، خط سرخ مردم  به حساب می اید.

محمد عارف حیدری تاکید کرد که حکومت و مردم افغانستان مدیون قربانی های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور هستند.

در اخیر، رئیس شبکه سراسری رشد افغانستان با تقدیم تحایف از نیروهای امنیتی کشور تقدیر کرد.

زکریا رادمنش

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن