افغانستانبرگزیده های سایت

حمله محافظان اکبر استانکزی بر خانه رحیمه جامی!

یک عضو مجلس نمایندگان مدعی شد که شب گذشته ۲۰ تن از محافظان مسلح اکبر استانکزی نماینده مردم لوگر بر خانه‌اش یورش برده اند.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ رحیمه جامی نماینده مردم هرات در مجلس می گوید که شب گذشته ۲۰ تن از محافظان اکبر استانکزی نماینده مردم لوگر بر خانه‌اش یورش برده و بر اثر تیر اندازی آنان دو تن زخم برداشته است.

وی افزود: «ساعت ۵ شب گذشته ۲۰ نفر از محافظان اکبر استانکزی در یک موتر زره، دو رنجر و یک کرولا بالای خانه‌ام در منطقه کارته سه حمله کردند».

بانو جامی ادامه داد: «در نتیجه مقاومت محافظانم و همکاری محافظان امیرخان‌یار عضو دیگر مجلس نمایندگان یک محافظ من و یک محافظ آقای یار زخم برداشته‌اند”.

به گفته‌وی، پس از چند دقیقه تیراندازی، بالاخره پولیس حوزه ششم مداخله کرده و شش تن از محافظان آقای استانکزی را بازداشت کرده است.

وی می‌گوید که آقای ستانکزی از روابط‌ اش با رییس جمهور غنی و رییس امنیت ملی سوء استفاده کرده و دست به چنین اقدامی زده است.

بانو جامی تصریح کرد: “زمانی که نماینده مجلس مصوونیت نداشته باشد، پس سرنوشت دیگر مردم در چه حالت خواهد بود؛ از مجلس نمایندگان می خواهم که این مساله را جداً بررسی کند”.

نظیفه ذکی عضو دیگر این مجلس نیز خطاب به هیات اداری گفت: «قضیه وکیل جامی را باید مورد بررسی قرار دهید. حمله به جان وکیل غیر قابل تحمل است».

وی افزود: زمانیکه یک نماینده مجلس مصوونیت نداشته باشد، مردم نیز مصوونیت نخواهند داشت.

سید علی کاظمی عضو مجلس نمایندگان گفت: موضوع بانو جامی باید جدی گرفته شود؛ اگر وکیل حرمت وکیل دیگر را حفظ نکند مسئولیت‌اش به هیات اداری بر می‌گردد.

سرانجام نعمت‌الله غفاری معاون دوم مجلس نمایندگان که ریاست نشست امروز مجلس را به‌عهده داشت، به کمیسیون امنیت داخلی وظیفه سپرد تا به زودترین فرصت این قضیه را بررسی نموده و نتایج آن را با مجلس شریک سازند

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن