افغانستانتحلیلتیتر یک

حوزه‌های‌که در سایه‌ی تیم شش ونیم خوش درخشیدند

از میانِ حوزاتِ 22 گانه‌ی فعال، در شهر کابل سه‌حوزه‌ی که عمدتن امورِ امنیتی ـ جنایی غربِ کابل را مدیریت می‌کنند در سایه گزارش شش و نیم خوش درخشیدند.

کارِ تیم امنیتی؛ گزارش شش ونیم بجه، برای تامینِ امنیتِ شهرِ کابل و دوباره برگشتنِ آرامش، به‌شهروندانِ کابلی، وارد سی و هشتمین روزِ عملیاتیِ خود شد در این یک‌ماه واندی شاهدِ اُفتِ شدیدِ جرایم جنایی در شهر کابل بودیم، که نقشِ حوزاتِ پولیس در تطبیقِ طرحِ امینتیِ کابل، بسیار سازنده بود و تغییراتِ کلانی، در امر تامین امنیت شهرکابل به‌وجود امد.
از میانِ حوزاتِ ۲۲ گانه‌ی فعال، در شهر کابل سه‌حوزه‌ی که عمدتن امورِ امنیتی ـ جنایی غربِ کابل را مدیریت می‌کنند در سایه گزارش شش و نیم خوش درخشیدند.
آمریتِ حوزه‌ی سیردهم به رهبریِ محترم حمیدرضا «کوهی» یکی از حوزاتی فعالی است که در امر مهارِ دزدی‌های شبانه، باج‌گیری‌های سازمان‌یافته، ترورهای شخصی با انگیزه‌های جنایی ـ حقوقی موفق عمل کرده است .
آمریتِ حوزه‌ی ششم امنیتیِ پولیس؛ به زعامتِ محترم محمد بشیر «داوری» نیز در امر تامین امنیت حوزه‌ی مربوطه‌ی خویش در پیوند با برگرداندنِ آرامش به مردم، شناسایی کرده و باندهای خلاف‌کار و تبه‌کارِ فعال در این بخشِ از کابل را نابود و عاملین آن را پشت میله‌های زندان فرستاده است.
آمریتِ حوزه‌ی هژدهم شهر کابل؛ در پرتو تلاش‌های شبانه‌روزیِ محترم سیدرضا «حسینی» جزو حوزاتی است که میزان جرم و جنایتِ جنایی در ساحه‌ی زیر امرش سیرِ نزولی دارد.
حسینی؛ کم‌تر، از چند ماه می‌شود که به صفتِ آمریتِ حوزه‌ی هژدهم شهر کابل ایفای وظیفه می‌کند؛ ولی در این مدتی کم، در تامین امنیت ساحه‌ی مربوطه‌اش خیلی موفق بوده است.
این در حالیست که یک ماه پیش گشت و گذارِ شبانه در غرب کابل، مساوی به‌قمارزدنِ جانِ عابران و شهروندان بود، درهرکوچه و پس‌کوچه‌های غربِ کابل پاتک‌های دزدان وجود داشت که جانِ عابران را تهدید می‌کرد، دکان‌ها تا ناوقت های شب قادر به ادامه کارشان نبودند، حتی در روشنیِ روز، دزدی‌های مسلحانه و ترورهای هدف‌مند درغربِ کابل اتفاق می‌افتاد و اوضاع در این قسمت غربِ کابل خیلی نگران کننده بود.
اما؛ قریب به‌یک ماه می‌شود که، اوضاع دارد به‌سوی عادی‌شدن پیش می‌رود و از میزانِ جرایم جنایی کاسته‌شده و باشندگانِ غرب کابل؛ اعم از قشر مردم ِعادی و فرهنگی‌های این ساحه، از فعالیت‌های منسوبین پولیس راضی و خشنود هستند.
جا دارد؛ رهبریِ تیم گزارش شش و نیم، از کارکردهای این سه‌حوزه‎ی پرکار و فعال غرب کابل، تقدیر و تمجید به عمل آورده تا انگیزه‌ی‌ بیشتر در راستای خدمت به مردم در میان منسوبین پولیس و منصوبین امنیتی پیدا شود.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن