افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

حکمتیار آدم روانی و خدا زده است او را معاف کنید

مردم ولایت پنجشیر دیروز دوشنبه ازسالروز میلاد پیامبربزرگ اسلام حضرت محمد(ص)  تجلیل کرده و از بیت المقدس قبله اول مسلمین جهان نیز حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری رشد، فضل احمد معنوی رئیس اسبق کمیسیون مستقل انتخابات که درمراسم تجلیل از میلاد پیامبر(ص) و حمایت از بیت المقدس در ولایت پنجشیر صحبت می کرد تلویحا در واکنش به گفته اخیر رهبر حزب اسلامی گفت: رقیب سیاسی  شما مردم را خدا زده است و شما، خدا زده ها را معاف کنید.

وی افزود:”پیامبر ما ۱۴ قرن قبل قوم پرستی را نفی کرده است”.

وی با بیان اینکه دستورات ناب اسلامی انسان را از مرض روانی نجات می دهد گفت: بدترین مرض، مرض روانی است که انسان را ضد دین بارمی آید.

رئیس کمیسیون اسبق مستقل انتخابات گفت:”وقتی خدا انسان را بزند دچار مرض روانی میشود که در لباس دین، عمامه و قبا آمده قوم پرستی را ترویج کرده و نفاق انداز می کند”.

دو روز قبل گلبدین حکمتیار در یک گردهمایی در ولایت خوست گفت که برای  برخی از ولایات جنوب‌شرقی در مقایسه با ولایت‌های پنجشیر، بامیان و دایکندی سهم کمتری در دولت داده شده‌است.

فضل احمد معنوی تلویحا به  این گفته های رهبر حزب اسلامی اشاره  کرده خطاب به مردم پنجشیر گفت: رقیب سیاسی شما مردم را خدا زده است و خدا زده ها را شما ملت سرافراز معاف کنید.

وی افزود:”آدم که با عمامه و قبا داد از اسلام و دین می زند و آماده وقوم پرستی را ترویج می کنند شما او را منحیث یک انسان که مرض روانی داشته باشد قبول کنید”.

محمد رقیب فیاض- پنجشیر

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن