ورزشی

خبرتکان دهنده برای چلسی+ عکس

چلسی و منچستریونایتد در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند. انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی در همان اوایل بازی مصدوم شد و جای خود را به میسون مانت داد.

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، در دقایق ابتدایی دیدار امشب تیمش مقابل منچستریونایتد، دچار آسیب دیدگی شد و زمین را ترک کرد.

چلسی و منچستریونایتد در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند. انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی در همان اوایل بازی مصدوم شد و جای خود را به میسون مانت داد. انگولو کانته بازیکن باتجربه و توانای چلسی در شرایطی که تنها ۹ دقیقه از آغاز بازی سپری شده بود، مصدوم شد و به خاطر همین مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

هنوز خبری رسمی در مورد شدت مصدومیت او منتشر نشده ولی به نظر می رسد که او با مشکلی  عضلانی روبرو شده و ممکن است چند هفته ای قادر به همراهی تیمش نباشد.

او در ابتدای فصل از ناحیه قوزک پا آسیب دیده بود و در بار دوم نیز به دلیل کشیدگی ران، برای مدتی از میادین دور بود. کانته ماه قبل هم دچار کشیدگی همسترینگ شده بود که باعث شد نتواند در یک دیدار چلسی را همراهی کند.

چلسی هفته آینده در دو دیدار حساس باید به مصاف تاتنهام و بایرن مونیخ برود و غیبت کانته می تواند برای آبی ها دردسرساز شود.

https://www.facebook.com/BleacherReportFootball/?ref=nf&hc_ref=ARQhFtAqI8aG7RVUT0QprZiJKGziCdjRCK1Vy2KDm2GE5i7uEokdXCpkvA16i2UHc48

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن