برگزیده های سایت

در عملیات نیروهای اردو ملی ۳۳ مخالف مسلحه کشته شدند

وزارت دفاع ملی کشور می گوید، در جریان ۲۴ ساعت گذشته در نتیجۀ عملیات مشترک تصفیوی اردوی ملی و نیروهای امنیتی در نقاط مختلف کشور ۳۳ تن مخالف مسلح کشته، ۹ تن زخمی و ۸ تن دیگر دستگیرگردیده اند.

به گزارش خبرگزاری رشد: بیشترین تمرکز نیروهای دفاعی و امنیتی علیه طالبان در ولسوالی های دند غوری و دهنۀ غوری ولایت بغلان بود. در عملیات تصفیوی خورشید ۲۰ در ولایت بغلان طالبان نتوانستند در مقابل نیرو های امنیتی افغانستان مقاومت نمایند.

نیرو های امنیتی افغانستان برای وصل نمودن برق شهر کابل عملیات خورشید ۲۰ را در ولایت بغلان آغاز نموده است و طالبان بیشترین تلفات را در ولسوالی دند غوری و دهنۀ غوری ولایت بغلان متحمل شده اند و در حال فرار می باشند.

همچنان دیروز نیرو های دفاعی و امنیتی افغانستان تروریستان داعش را در ولایت ننگرهار سرکوب نمودند و  ردایوی اغواگر آنها را در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار از بین بردند. در این علمیات ۹ تن از تروریستان داعش کشته شدند.

در علمیات یاد شده یک مقدار سلاح  ومهمات به دست نیرو های امنیتی افتاده و  ده هاحلقه  ماین های مختلف النوع کشف وخنثی گردیده است.

درجریان این عملیات ها که علیه دهشت افگنان داخلی وخارجی راه اندازی شده بود ۶ تن ازمنسوبین اردوی ملی به درجه رفیع شهادت نایل گردیده اند.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن