افغانستاناقتصادیبرگزیده های سایتجهان

در نشست وزیر شهرسازی و سفیر هند چی گذشت؟

سید سعادت منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن در دیدار با سفیر کشور هندوستان، با ابراز قدردانی از حمایت های این کشور در خصوص انکشاف شهری و مسکن سازی در افغانستان، تلاش های آنان را برای تغییر مثبت ستودنی خواند.

به گزارش خبرگزاری رشد، در این نشست چگونگی آغاز کار اعمار پارک تفریحی تپه وزیر محمد اکبر خان کابل که قرار است با حمایت مالی کشور هندوستان اعمار گردد، مورد بحث قرار گرفت و در رابطه به دیزاین و روند اداری این پروژه معلومات ارایه شد.

انجینران وزارت شهرسازی و مسکن در این نشست اطمینان دادند که موارد طرح مهندسی و دیزاین های تخنیکی این پروژه آماده کار است و اکنون باید مرحله تدارکاتی بزودی آغاز گردد.

وزیر شهرسازی و مسکن در این رابطه تاکید نمود تا پارک به نحوی آماده گردد تا عموم مردم بتوانند با آرامش خاطر و بدون محدودیت از این پارک استفاده کنند و خاطر نشان ساخت که تصدی های این وزارت آماده اند تا این پروسه را به پیش ببرند.

سفیر کشور هندوستان نیز از طرح های انجینران این وزارت قدردانی نمود و اذعان داشت که مبلغ در نظر گرفته شده آماده انتقال به این وزارت است و میتوان کار را به زودترین فرصت آغاز کرد.

در این نشست همچنان در رابطه به اعمار کمپلکس اداری مقام ولایت کابل که قرار است با حمایت کشور هندوستان صورت گیرد، بحث صورت گرفت و نیز روی موضوع استفاده از حمایت مالی کشور هندوستان در بخش مسکن سازی در افغانستان و مودل های پیشنهادی مسکن از سوی این وزارت و کشور هندوستان، تبادل نظر گردید.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن