افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

رهبران احزاب و سیاسیون موفق نبوده‌اند

رییس مجلس نمایندگان می گوید که رهبران احزاب و سیاسیون افغانستان در کارشان موفق نبوده‌اند و نتوانستند آرزوهای مردم افغانستان را برآورده کنند.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ عبدالرئوف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان در نشست امروز این مجلس گفت:‌ اکنون افغانستان شرایط حساسی را تجربه می کند و نیاز فوری به امنیت دارد.

وی افزود: «ما کنون تجاوز آشکار پاکستان را در اسپین بولدک شاهد هستیم. باید از نیروهای امنیتی تقدیر کنیم. جنرال رازق دیروز در برابر پاکستان شهامت خود را نشان داد و قابل تمجید است».

آقای ابراهیمی خطاب به رهبران احزاب و نخبه‌گان سیاسی گفت: «رهبران احزاب مکلف هستند برای دفاع از مردم افغانستان و صلح و ثبات و استقرار سراسری هرچه عاجل جلسه مشترک دایر کنند».

وی ادامه داد: رهبران احزاب و سیاسیون با برگزاری نشست مشترک، باید وضعیت امنیتی افغانستان را مورد بررسی قرار دهند و راه‌حلی برای مدیریت جنگ پیدا کنند.

رییس مجلس نمایندگان خاطر نشان ساخت: «احزاب و سیاسیون موفق نبوده اند و آرزوهای مردم افغانستان را برآورده نتوانسته اند. سیاسیون و شخصیت های ملی بیایید هرچه عاجل جلسه مشترک دایر کنید و صدای واحد خود را بکشید. از نقد یکدیگر چیزی درست نمی شود».

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن