افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

رهبران طالبان در عیش و نوش بسر می برند

محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور که امروز در جمع نیروهای امنیتی و دفاعی سخنرانی می‌کرد، گفت: ما با پشت سر گذاشتن فراز و فرودهایی، تعریف واضحی از دشمنان این سرزمین داریم و اجماع ملی برای مقابله با آنها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور گفت: دشمن اول این سرزمین تروریستانی به نام طالبان، داعش و امثال اینها هستند که با حمله به حریم زندگی مردم، می خواهند حیات این ملت را به تاراج بگذارند.

وی ادامه داد: «این تروریستان چه با حمله های انتحاری، چه با شرارت های دیگری که در گوشه و کنار کشور مرتکب می شوند، در صدد به تاراج بردن حیات کشور هستند. همچنان، قاچاقبرانی که بخاطر اهداف کثیف خود هم به امنیت کشور و هم به رونق اقتصادی آن ضربه می زنند و سرمایه های ملی را که یکایک فرزندان این کشور در آن سهم دارند به باد می دهند».

رییس جمهور گفت که مافیای مواد مخدر و دیگر حلقات مافیایی که بخاطر تداوم اقتصاد کثیف جرمی شان بار خیانت ملی را به دوش می کشند امروز در یک صف قرار گرفته اند، صف دشمنی با ملت افغانستان و مقاومت در برابر شکل‌گیری نظم استوار و امنیت پایدار تا از حاکمیت قانون جلوگیری کنند. گروه ها و حلقات نامبرده میخواهند در این مقطع تاریخی جلو حرکت مردم ما را بسوی بازسازی و انکشاف بگیرند و شکست تاریخی دیگری را بر مردم ما تحمیل کنند.

رییس جمهور غنی گفت: «شما می بینید یا می شنوید که رهبران طالبان در عیش و نوش بسر می برند و هر کدام شان چندین عروسی می کنند و فرزندان شان در ناز و نعمت قرار دارند و حساب های بانکی شان در خارج انباشته می شود، ولی یک مشت فریب خوردۀ نادان را با سوء استفاده از نام مقدس دین، ابزار ناامنی و جنگ و وحشی گری های خود می کنند».

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن