برگزیده های سایتشایعات

رییس کشف وزارت دفاع را بشناسید

وظیفه رییس کشف وزارت دفاع به حالت تعلیق در آمد.

هیات بررسی رویداد شفاخانه ۴۰۰ بستر، وظیفه عبدالمنان فراهی، رییس کشف وزارت دفاع ملی را به دلیل غفلت وظیفوی در کار تامین امنیت بیمارستان چهارصد بستر را به حالت تعلیق در آورد.

حمله بر شفاخانه ۴۰۰ بستر، بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی را برجای گذاشت.

علاوه بر آن ۱۱ کارمند این اداره نیز از کار برکنار شدند که در میان آنان ۵ جنرال نیز وجود دارد.

عبدالمنان فراهی رییس کشف و استخباراتی وزارت دفاع که در تشکیل این ریاست دوازده هزار نفر وهر ماه سی‌ میلیون دالر هم مصارف این ارگان حامی‌ طالب است.

شفاخانه سردار محمد داوود خان هم از طرف همین ریاست محافظت می شود، موتر هایی که به منظور انتحاری داخل شفاخانه می شوند با کارت های هویت ریاست کشف به امضای عبد المنان فراهی بوده که داخل شفاخانه شدند.

جالب اینکه در زمان منان خان رییس تروریزم وزارت داخله بود یکی از دست یارانش بنام ملا عبدالقیوم بود که در زمان طالبان امر نظارت خانه قومندانی امنیه کابل بود، حالا کسی بنام ملا همایون است که قبلاً یک کف شناس بود مدیر دفتر اش است. هر مناطقی که انتحار یا یک حادثه رخ می دهد از ایشان کمک می خواهند.

گذشته از این توریالی فراهی برادر منان فراهی در بست مل پاسوال بحیث معاون دفتر مقام وزارت امور داخله کار می کند. بچه اش رییس أرکان مکتب حربی اردوی ملی است نامش فیصل است.

فعلا کسیکه معین کشف و استخباراتی وزارت دفاع است بنام هلال الدین هلال که منان خان ایشان را در … و قمار گرم ساخته که از دنیا خبر ندارد و منان هر کاری که از دست اش شد انجام می دهد هلال شب روزش در زنکه بازی و قمار گم است.

هلال یکی از نفر های سر سپرده نماینده فوق العاده رییس جمهور است که نماینده فوق العاده فقط در بورد اش شریک است بعضی وقت جیز گری اش هم می کند.

این خبر در بخش شایعات شبکه اطلاع رسانی افغانستان به نشر رسیده است

 

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن