اجتماعیبرگزیده های سایت

زنان از کدام نقطۀ ژئوپولتیکی قبرغه به دنیا می آیند؟

مولوی عبدالبشیر مبشر در ولایت تخار گفته است که زنان از قبرغۀ بالای مرد که یک کجی هم دارد آفریده شده اند و چون اینها کج هستند به همین خاطر ناقص العقل میباشند و کج می ایند و کج میروند.

با این حساب شما تصور کنید ما حداقل شش میلیارد آدم در کرۀ زمین داریم؛ که نصف شان زن تشریف دارند و این سه میلیارد زن و دختر همه کج هستند که غیر از مولوی مبشر هیچ کسی قادر به دیدن این همه کجی نیست و ما سه میلیارد مرد هم که الحمدالله راست به دنیا می آییم و این افتخار نصیب ما شده چون مولوی مبشر خودش کجی و راستی این موضوعات را اندازه گری کرده است؛ حالا تصور کنید ایشان در حوزۀ خصوصی خودش چقدر مشکل دارد با این کجی ها که هر روز مجبور است کج بایستد تا راست ببیند یا خود را سر به تالاق کند تا کج نبیند در کل ایشان بصورت روزانه مشکل دارد به این قضیه؛ دور نمیرویم مثلا یکی از زنانی که ناقص العقل است و مثل برج پیزا همیشه در حالت کج قرار دارد همین کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول است که مبالغی گزافی به حکومت افغانستان میدهد و حکومت هم مقداری پول به وزارت مالیه و وزارت مالیه به وزارت حج و اوقاف و این وزارت هم از مجموع همین پول معاش کافی به مولوی مبشر میدهد تا زن و بچه و خانواده اش گشنه نمانند.

از لاگارد میگذریم چون اگر ناقص العقل نمیبود که رئیس صندوق بین المللی پول نمیشد. یکی از خانم های دیگری که کج تشریف دارد خانم ناقص العقلی به نام سوزان وُجسیکی رئیس شبکه یوتیوب است که معمولا مولوی مبشر وقتی سخنرانی علیه زنان دارد در یوتیوپ آپلود می کند تا همه مردم از این ارشادات بی نصیب نمانند، به همین ترتیب زنان دیگری هستند که البته کج هستند و به گفتۀ مولوی مبشر اصلا راست شدنی هم نیستند….

در اینجا نمیخواهم زیاد وارد جزئیات شوم اما نمیدانم دیدگاه جناب مولوی در مورد حضرت خدیجه همسر خود پیامبر چه بوده است؛ تکلیف ایشان چی است، عقل کُل هستند یا ناقص العقل؟ حیف است کسی که عمر و پول و هستی و زندگی اش را به پای پیامبر ریخت در نتیجه بیایند و بگویند ایشان همه خدای ناخواسته… نه، اصلا به زبانم نمی اید؛ یعنی این مولوی مبشر عجب آدم خارق العاده ای بوده در زمینۀ کشف مسائل کجی ها و چقدر مسلط است به اینکه زنان از کدام نقطۀ ژئوپولتیکی قبرغه به این دنیا می آیند…

مهدی ثاقب

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن