اخبار کوتاهافغانستانتحلیلتیتر یک

ستون پنجم در جامعه هزاره!

 

 
خبرگزاری رشد- محمد عارف رحمانی – نماینده مردم – صریح باید بگویم که هر زمان بحث هایی در مورد مطالبات عدالت خواهانه مردم ما مطرح می شود همواره چند دسته در نقش ستون پنجم در جامعه ما ظاهر می شوند.
١- کسانی که از سوی حکومت پول و صله دریافت می کنند و برای انجام و أجرای مزدوری خود بلند گوی حکومت می شوند.
این دسته اطلاعات غلط و نادرست حاکمیت را در فضای مجازی و نزد افکار عمومی پخش و نشر می کنند.
این دسته صرفا اطلاع دهنده هستند. هدف شان پمپاژ کردن اطلاعات غلط و انحراف افکار عمومی است.
٢- دسته دیگر کسانی اند که بازهم برای اجرا و انجام مزدوری حکومت و ملاحظه برخی انگیزه های دیگر( تصفیه حساب های قومی و سیاسی ) متکی به همین یافته ها و داده غلط و نادرست در مبانی و انگیزه هاو شیوه ها و کاردکردهای طرح و پی گیری مطالبات عدالت خواهانه مردم ما تشکیک و تخریب می کنند؛ این دسته که فوق العاده خطرناک و موزی هستند همیشه در جانب قدرت ایستاده اند. همیشه در پناه قدرت به نان و نوایی رسیده و برای گذران روزگار سیاه خود دست به هر توجیه و تخریب و تیوری پردازی می زنند. سعی این دسته این است که بر روان عمومی جامعه تاثیر بگذارند و مردم را در طرح و پی گیری مطالبات شان سست و بی انگیزه سازند. از شایعه سازی؛ تمسخر بازی ؛ و دادن اطلاعات غلط و تحلیل های نادرست و ظاهرا حق طلبانه برای تحقق ماموریت های کثیف شان بهره می برند.
٣- دسته سوم کسانی هستند که تا مرحله با مردم همراهی می کنند. برموج افکار عمومی سوار می شوند و پس از مدتی با تماس های مستقیم با حکومت معامله می کنند و به نان و نوایی که رسیدند با همراهی و طرح أیده های غلط و فیر های سرچپه ؛ سعی در دادن آدرس های غلط و تحلیل های وارونه و انحرافی و هم چنین همراهی های بی جا سعی در کنترل موج مردم در جهت تحقق خواست های حکومت دارند. این سه دسته همیشه در چهره های روشن فکر؛ فعال رسانه ای؛ تیوری پرداز و انسان های مثبت و موجه و خیر خواه عقل کل ظاهر می شوند.

۴- دسته چهارمی هم هست که برای مقاصد سیاسی برخی حلقات استخباراتی داخلی و خارجی و اجنداهای سیاسی بعضی از واماندگان قدرت در نظر دارند با طرح مطالبات و شیوه های مدنی را به سمت طرح مطالبات غیر مدنی و نظامی و براندازانه بکشانند. نتیجه:
مردم ما باید چهره های این عناصر هزار چهره و منافق را بشناسند.مواظب شان باشند. و نگذارند تا این جماعت مزدور و خاین بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.جریان عدالت خواهی را به انحراف بکشانند و بهای مزدوری را خود را راحت در یافت نمایند.

برگرفته شده از برگه ی عارف رحمانی

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن