افغانستانبرگزیده های سایت

سفیر قزاقستان مدال «باورژان مامیش» را به حامد کرزی اهدا کرد

اومیر بیتیموف سفیر کشور قزاقستان مقیم کابل روز گذشته مدال سازمان اجتماعی قهرمان ملی قزاقستان «باورژان مامیش» را به حامدکرزی رییس جمهور پیشین افغانستان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان روز دوشنبه با اومیرتای بیتیموف سفیر قزاقستان مقیم کابل در دفتر کارش دیدار کرد.

در این دیدار آقای بیتیموف از روابط نیک و حسنه میان افغانستان و قزاقستان اظهار خرسندی نمود و برای حامد کرزی به پاس خدمات شایسته و ارزنده شان در راه تقویت دوستی میان مردم افغانستان و قزاقستان مدال سازمان اجتماعی قهرمان ملی قزاقستان باورژان مامیش را اهدا کرد.

آقای بیتیموف همچنان دعوتنامه داریگا نظرباییوا معاون صدراعظم جمهوری قزاقستان  و رئیس کمیته برگزاری (Eurasian Media Forum) را برای حامد کرزی به منظور اشتراک در این اجلاس تقدیم کرد.

در این دیدار حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان از مردم و حکومت قزاقستان به خاطر کمک و همکاری شان با افغانستان به خصوص در بخش اهدای بیش از یک هزار بورسیه تحصیلی برای جوانان افغان تشکری کرد.

حامد کرزی همچنان بر تحکیم و گسترش هر چه بیشتر روابط میان افغانستان و قزاقستان تأکید کرد و آماده‌گی‌اش را برای اشتراک در اجلاس (Eurasian Media Forum) اعلام کرد.

حامد کرزی به مدت ۱۳ سال رییس جمهور افغانستان بود.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن