افغانستانتیتر یک

سه مرد در ارتباط به انفجار شهر لیورپول انگلستان بازداشت شدند

پس از انفجار روز یکشنبه در شهر لیورپول بریتانیا، پولیس ضد تروریزم این کشور سه مرد مظنون را دستگیر کرده است. در این انفجار یک تن کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

پس از یک انفجار خونین در مقابل شفاخانه‌ای در شهر لیورپول، پولیس ضد تروریزم این کشور از بازداشت سه مرد مظنون در رابطه به این انفجار خبر داده است. پولیس در توییتر نوشته است که این سه مرد میان ۲۱ و ۲۹ ساله در ناحیه کیسینگتون زندگی می‌کردند و «بر اساس قانون ضد ترور» بازداشت شده اند.

در این انفجار که صبح یکشنبه در مقابل یک کلینیک نسایی صورت گرفت، یک تن جان خود را از دست داده و راننده موتری که در آن انفجار صورت گرفت، زخمی شده است.

براساس بازرسی‌های ابتدایی، این موتر تاکسی پس از این که در مقابل در ورودی شفاخانه توقف نمود، منفجر گردید. با توجه به «شرایط مختص به این انفجار» پولیس ضد ترور مسئولیت بررسی‌ها را به عهده گرفته است.

براساس منابع پولس شخص مقتول در این انفجار یک مرد می‌باشد که هنوز هویت اش مشخص نشده است. راننده تاکسی که جراحت برداشته است، به یکی از شفاخانه ها منتقل شده است.

پیتی پاتل، وزیر امور داخله بریتانیا در صفحه توییتر خود نوشته است که به طور منظم از جریان این رویداد اطلاع به دست می آورد. او این رویداد را «وحشتناک» توصیف کرده است.

پاتل نوشته است: «پولیس و نیروهای نجات ما به جدیت در رابطه به چگونگی این رویداد کار می‌کنند».

پس از این انفجار، در حومه این محل نیروهای کنترول پولیس توظیف گردیده و جاده‌ها مسدود شده اند. پولیس مردم را به «آرامش» فراخوانده است.

منبع: Nf/af (AFP)

لینک کوتاه

https://www.roushd.news/r330p
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن