اجتماعیافغانستانبرگزیده های سایت

شبکه تلویزیونی “روشنایی” به زودی افتتاح می شود

رسانه ها زبان گویای مردم هستند و اگر از اهداف مقدس خود فاصله نگیرند، می توانند با هدایت افکار عمومی قدرتی ایجاد کنند که با اصلاح هر نوع انحراف سیاسی دولتمردان به توده های مردمی در رسیدن به خواسته های قانونی شان کمک کنند.

در همین راستا محمد عارف حیدری، موسس دانشگاه ابوریحان، تصمیم گرفته است شبکه تلویزیونی “روشنایی” را افتتاح کند.

وی در مصاحبه با خبرگزاری رشد کمک به تحقق اهداف عدالتخواهانه از طریق فعالیت های سیاسی و مدنی را از دلایل اصلی تاسیس شبکه تلویزیونی “روشنایی” عنوان می کند.

موسس شبکه تلویزیونی “روشنایی” تاکید می کند بعد از روی کار آمدن نظام سیاسی جدید در افغانستان در سال ۲۰۰۱ رسانه های متعددی تاسیس و اما در اختیار عده خاصی قرار گرفته است.

رئیس خبرگزاری رشد معتقد است رسانه ها یک ابزار قوی برای کمک به نهضت ها و حرکات سیاسی و مدنی برای رسیدن به اهداف خود می باشند؛ اگر از رسانه ها استفاده درست صورت بگیرد به طور طبیعی می توانیم به نیل به اهداف حرکات مدنی در کشور خوشبین باشیم.

موسس و رئیس لیسه رشد و تعالی تاکید می کند مردم سرمایه های اصلی هر حرکت سیاسی و مدنی هستند و رسانه می تواند به آنها کمک کند تا در صورت شیطنت عده ای، راه گم نکنند و حرکت خود را صحیح سالم به فرجام برسانند.

موسس مجموعه کلان ورزش مولا علی(ع) می گوید جلوگیری از تکرار چنین حوادثی و محو نگاه کاملا سیاسی به حرکات مدنی از اهداف مهم دیگر تاسیس شبکه تلویزیونی “روشنایی” می باشد.

محمد عارف حیدری تاکید می کند رساندن صدای عدلتخواهی مظلومان و پا برهنگان به دنیا و پوشش بی طرفانه رویدادهای سیاسی و مدنی در کشور از اصولی است که در تاسیس شبکه تلویزیونی “روشنایی” به دنبال آن هستیم

عضو شورای رهبری حرکت اسلامی مردم افغانستان گفت: کاری جواز و مراحل قانونی آن طی گردیده و اکثر وسایل خریداری شده   و مکان خوبی نیز در نظر گرفته شده که بزودی با برنامه های سیاسی، خبری، فرهنگی و ورزشی به فعالیت آغاز می نماید.

photo_2016-11-03_10-52-23 photo_2016-11-03_10-52-26

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن