افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یکمصاحبه

عبدالله عبدالله، احمد سعیدی را به مرگ تهدید کرد

به اساس گزارشات تائید ناشده داکتر عبدالله عبدالله؛ رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی احمد سعیدی اگاه امور سیاسی را همراه با فامیلش به مرگ تهدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری رشد، رئیس اجرائیه کشور احمد سعیدی آگاه امورسیاسی و منطقه ای را بعد از ظهر دیروز(سه شنبه ۳ دلو) توسط نجیب بارور، کاظم کارمند اسبق دفتر نماینده خاص رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب و انجینیرعلی رئیس امنیت ولایت پنجشیر تهدید به مرگ کرده است.

گفته میشود این سه فرد به خانه احمد سعیدی رفته به وی گفته است اگر یک بار دیگر در مورد فساد های مالی خانواده و نزدیکان داکتر عبدالله عبدالله و حادثه انترکانتیننتال که شرکت امنیتی خصوصی مربوط حاجی قهار رییس دفتر داکتر عبدالله و انجینیر علی رییس امنیت پنجشیر می شود صحبت کند سرش کاسه مرمی خواهد ساخت.

خبرگزاری رشد، با تماس های مکرر خواست نظر آقای سعیدی آگاه امور سیاسی و منطقه ای در این مورد با خود داشته باشد. اقای سعیدی  در جواب آه بلند کشید و گفت: من در این باره نه منفی می گویم و نه مثبت و شما هم پشت این قضیه نگردید”.

احمد سعیدی گفت: شما دوست ما هستید اما من در این مورد چیزی به گفتن ندارم”.

آقای سعیدی پس از مکث طولانی، با ما خداحافظی کرد.

گفته می شود شرکت خصوصی که بصورت غیر قانونی قرارداد تامین امنیت انترکانتیننتال را گرفته است مربوط انجینیر علی رییس امنیت ملی ولایت پنجشیر و حاجی قهار رییس دفتر داکتر عبدالله می شود.

به همین خاطر از احمد سعیدی خواسته شده است ضمن خاموشی در مورد داکتر عبدالله در اینمورد هم در رسانه ها حرفی به زبان نیاورد، اگر حرفی زد دیگر روی آفتاب را نخواهد دید.

محمد رقیب فیاض – کابل

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن