تیتر یکجهان

فردی با چاقو در پایتخت ناروی چند نفر را زخمی کرد

در ادامه حملات با چاقو در چندین کشور اروپایی، یک عامل مسلح به چاقو روز (سه‌شنبه، ۱۸ عقرب) به سمت افرادی در «اسلو» پایتخت ناروی حمله‌ور شد و چندین نفر را زخمی کرد و خودش نیز بر اثر شلیک گلوله مأموران پولیس کشته شد.

شبکه «راشاتودی» گزارش کرد که مردی بدون کالا در حالیکه یک چاقو با خود حمل می‌کرد به ساکنان محله‌ای در «اسلو» پایتخت ناروی حمله‌ور شد.

طبق این گزارش، یکی از سخنگویان پولیس پایتخت این کشور اروپایی تأیید کرد که یک مأمور پولیس در این حادثه زخمی شده که البته شدت جراحات وی چندان وخیم نیست.

تصاویر و ویدیوهای مربوط به این حادثه که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، یک موتر نیروهای امنیتی را در حال حمله به یک فرد بدون کالا مسلح به چاقو که در حال تهدید عابران پیاده است، نشان می‌دهد.

کلیپ ویدیویی منتشر شده در فضای مجازی، مرد مسلح به چاقو را در حالی نشان می‌دهد که پس از برخورد با موتر پولیس از روی زمین برمی‌خیزد و به سمت موتر پولیس رفته و با بازکردن درب آن، با سلاح سرد خود به مأمور پولیس حمله می‌کند و در نهایت دیگر مأموران امنیتی برای کمک به همکار خود می‌آیند و فرد ضارب را با ضرب گلوله از پای درمی‌آورند.

رئیس عملیات نیروهای امنیتی پولیس اسلو برای دستگیری این فرد مسلح تصریح کرد که عامل مسلح خود را برای چاقو زدن به یک فرد یدگر آماده کرده بود که مورد هدف گلوله پولیس قرار گرفت.

رئیس پولیس اسلو بدون این که توضیحی ارائه کند، گفت: «دو نفر درگیر بودند و پولیس به بهترین شکل ممکن از آن‌ها مراقبت می‌کند».

پولیس پایتخت گفته است علی‌رغم آن که به جز مأمور پولیس کسی زخمی نشده است اما احتمال می‌رفته که تعداد افراد بیشتری در صورت عدم مداخله پولیس زخمی یا کشته می‌شدند.

لینک کوتاه

https://www.roushd.news/r303p
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن