اجتماعیبرگزیده های سایتتیتر یک

فعالیت فدراسیون موی تای، هزاران جوان را از انحرافات اخلاقی و اجتماعی نجات داده است+عکس

محمد عارف حیدری بنیانگذار موسسه تحصیلات عالی ابوریحان که امروز در جمع کثیری از فارغین فدراسیون موی تای در کابل صحبت می کرد، گفت: فعالیت فدراسیون موی تای هزاران جوان را از انحرافات اخلاقی و اجتماعی نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ فدراسیون موی تای افغانستان امروز سه‌شنبه طی مراسم خاصی در کابل، فراغت بیش از چهل تن از ورزش کاران موی تای را جشن گرفت.

محمد عارف حیدری بنیانگذار موسسه تحصیلات عالی ابوریحان که یکی از سخنرانان این مراسم بود، گفت: “مسوولین فدراسیون موی‌تای افغانستان شعار خود آگاهی و پویایی و افتخار را  واقعآ درعمل پیاده کرده اند”.

بنیانگذاز موسسه تحصیلات عالی افغانستان با بیان اینکه فدراسیون موی تای افغانستان هر روز در حال رشد است، گفت: “اگر فدراسیون موی تای افغانستان زمینه ورزش را مساعد نمی‌کرد امروز بسیاری از جوانان در پس کوچه‌های کابل بی‌سرنوشت می بودند”.

آقای حیدری با استناد از حدیث پیامبر بزرگ اسلام (ص) مبنی بر اینکه خداوند انسان‌های قوی را دوست دارد، خطاب به ورزش کاران موی تای گفت: شما انسان‌های با وقار و آرام این مملکت هستید.

حیدری افزود: “وحدت ملی واقعی نیز در فدراسیون موی تای افغانستان رقم خورده است، شناخت که من از این فدراسیون دارم هیچ حساسیت قومی، مذهبی و حزبی اینجا دیده نمی شود”.

بنیانگذارموسسه تحصیلات عالی ابوریحان با بیان اینکه پیشرفت کشور وابسته به تلاش شبانه روزی ما و شما است، از ورزش کاران خواست که با قلم و ورزش جهاد سازندگی را آغاز نمایند.

در همین حال عبدالجمیل محمد معاون اداره فدراسیون موتای افغانستان می‌گوید: امروز بیش از چهل تن از ورزشکاران موی تای افغانستان که از فارغین دانشکده‌های مختلف دانشگاه های کشور است، که  از فدارسیون موی تای نیز فارغ گردیده است.

گفتنی است که در این مراسم خبرنگاران ورزشی کابل از سوی فدراسیون موی تای افغانستان تقدیر گردید.

محمد رقیب فیاض/ کابل

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن