اجتماعیاقتصادی

قرارداد سه پروژه برق رسانی در ولایت هرات

شرکت برشنا قرارداد سه پروژه برق رسانی برای ولسوالی های چشت، پشتون زرغون، اوبه و کرخ را با شرکت های قرار داد کننده امضاء کرد.
به گزارش رشد، وحیدالله توحیدی، سخنگوی ریاست برشنا روز یکشنبه در یک نشست خبری مشترک در مرکز اطلاعات ورسانه های حکومت گفت: کار این سه پروژه در دو مرحله ۹ تا ۱۸ ماه تکمیل خواهد شد. به گفته ی توحیدی هزینه مجموعی پروژه های برق رسانی در ولسوالی های چشت، پشتون زرغون، اوبه وکرخ، شانزده میلیون دالر است که از کمک های بلاعوض بانک جهانی، تمویل می شود.
سخنگوی ریاست برشنا در این مورد گفت: با تکمیل این سه پروژه برق رسانی در چهار ولسوالی ولایت هرات، ده میگاوات برق تولید خواهد شد و۱۶ هزار خانواده از انرژی برق مستفید می شوند.
خلیل الله شهید زاده نماینده هرات در مجلس نماینده گان وتوریالی طاهری، معاون شورای ولایتی هرات، با استقبال از این پروژه ها اطمینان دادند که مردم هرات زمینه تطبیق این پروژه ها را فراهم می سازند ودر کل از تمام پروژه های انکشافی حکومت حمایت قاطع می نمایند.
پروژه های یاد شده شامل ساخت چهار سب استیشن، دیزاین وتمدید لین ومونتاژ تجهیزات برقی در این ولسوالی ها می باشند که با تکمیل آن شانزده هزار خانواده در چهار ولسوالی ولایت هرات مستفید می شوند.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن