برگزیده های سایتجهان

قطر جشن های روز ملی را لغو کرد

بر اساس گزارش منتشر شده از صفحه تویتر “جیل الحریه و التنویر”، سرلشکر محمود منصور، مسئول سابق آموزش دستگاه اطلاعاتی قطر گفت: لغو جشن های روز ملی قطر با دلایل امنیتی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: مسئولان امنیتی قطر دو روز قبل از روز ملی، به دو عدد بمب در نزدیکی مرکز برگزاری جشن های ملی دست یافتند و همچنین یک خودرو مشکوک را در راه منتهی به مرکز برگزاری جشن مورد شناسایی قرار دادند.

مسئول سابق آموزش دستگاه اطلاعاتی قطر ادامه داد: در این راستا و به منظور حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از حملات تروریستی، دستور لغو جشن ملی به دستور مستقیم شیخ تمیم، امیر قطر صادر شد.

وی ادامه داد: در این عملیات سه تبعه سعودی در فرودگاه بین المللی بن حمد به اتهام همکاری با گروهک های تروریستی دستگیر شدند و در حین بازجویی مشخص شد که این گروهک منتسب به یکی از شاهزادگان سعودی می باشد.

سرلشگر منصور با اشاره به این که برخی از کشورهای دوست درصدد مخدوش کردن وجهه بین المللی قطر اند عنوان کرد: قطر به دلیل میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ در سیاست خارجی خویش تجدید نظر می کند و از هم اکنون نقشی بی طرف در تحولات منطقه ای بازی خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: ما به دستور شیخ تمیم و به اطاعت از او در برابر هر گونه اقدام تروریستی خواهیم ایستاد و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ زیر سؤال برود.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن