افغانستانبرگزیده های سایت

لانه های تروریستان را درهم کوبید

رئیس جمهورافغانستان دیروز به مسئولان امنیت ملی ومقامات ولایت های مختلف کشور گفت کسانی که در برابر نظام افغانستان بغاوت میکنند دشمنان افغانستان اند.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ اعلامیۀ ارگ ریاست جمهوری از قول رئیس جمهور اشرف غنی گفت که برای تامین صلح تلاش های کافی درهژده ماه گذشته انجام داده است ولی مخالفان مسلح صلح را رد کردند.

ارگ ریاست جمهوری میگوید که رئیس جمهور اشرف غنی در اشاره به حملۀ مرگبار هفتۀ گذشته در کابل به مسئولان امنیتی به تاکید گفت: کسانیکه افغانان بیگناه را می کشند، ساحه را به روی آنها تنگ سازید، راه های عبور و مرور و منابع مالی آنها را مسدود سازید و لانه های آنها را از طریق حملات هوایی و زمینی درهم کوبیده نابود سازید.”

رئیس جمهور افغانستان از مسئولان امنیت ملی همچنین خواسته است که امنیت شاهراه ها را مطمین سازند و امنیت پروژه تاپی یا انتقال گاز ترکمنستان از طریق افغانستان به هند و پاکستان را از مسئولیت های عمدۀ نیروهای امنیتی افغان خوانده است.

قابل تذکر است که رئیس جمهور افغانستان، پس از حملۀ مرگبار سه شنبه گذشته در کابل که در نتیجه آن ده ها نفر کشته و صدها تن دیگر زخمی شدند، لحن خود در برابر مخالفان مسلح را تند تر ساخته است.

او گفته است که ازین بعد پاسخ جنگ را به جنگ می دهد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن