افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

مسئولان کشور می‌بینید دشمن به کمک مزدوران داخلی‌شان قتل عام می‌کنند

مسولان محترم قوای سه گانه! حتماً می بینید؛ دشمن می آید و به کمک مزدوران و عُمال داخلى شان، صدها سرباز و افسر ما را در حالیکه با دست هاى بسته به دربار خداوند (ج)، در مقدس ترین مکان دینى (مسجد) ایستاده اند، یا هم در مقدس ترین مکان انسانى یعنى شفاخانه مشغول خدمت اند و یا در بستر مریضى افتاده اند؛ قتل عام می کنند و بعدش مسولیت حمله را هم بر دوش میگیرند.

اگر این سربازان دلیر ما مثل دیگر شهدای جاویدان اردو در جنگ شهید می شدند، شاید دردش اینقدر جانکاه نبود.

اما؛ حکومت ما صدها تروریستى را که هر سه محکمه حکم اعدام شانرا صادر کرده است، به این امید چاق و چله می سازد، تا یکى بیاید و براى رهایى این تروریستان بنابر وابستگى ها واسطه و وسیله کند و یا هم با پرداخت پول به این و آن جرم شان را تقلیل داده زمینه عفو و رهائی شانرا از طریق فرمان هاى عید و برات مهیا سازد.

چنانچه بار بار گفته ام، باز هم تکرار می کنم که با این مدارا ها و برخوردهای غیر مسولانه سران حکومت، دشمنان بی رحم، سفاک و قسم خورده هر روز جان های شمار بیشتری از عزیزان ما را می گیرند و مسولان بلند پایه فقط به تقبیح اعمال شوم آنها اکتفا می کنند و در نتیجه با گذشت هر روز متاسفانه ملت مظلومتر و بی دفاع تر می شود و سران ظالم، عوام فریب تر و بی پروا تر.

غم این عزیزان به اندازه سنگین است که با تسلیت گفتن به مادران، پدران و همسران و فرزندان شان در توان زبان نیست.

عزای عمومی نه یکبار، نه دو بار بلکه برای چندمین بار اعلام خواهد شد، مگر اینکه ابتکار عمل را در دست داشته باشید و خود را مسول در پی حادثات خونبار اخیر بدانید.

بهتر بود حکومت به جای اعلام عزای عمومی، روزی را به نام روز “همبستگی ملی” برای نبرد جدی در برابر تروریستان و حامیان شان اعلام کند.

رحمت‌الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن