افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

معترضین به مقامات: به جای شما، ما شرمنده ایم+عکس

بیشتر از یک ماه می شود که تروریستان طالب حملات تهاجمی شان را بالای مناطق مختلف ولسوالی کجران ولایت دایکندی آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری رشد، مقامات از ولسوالی کجران ولایت دایکندی می گوید که در نتیجه حملات یک ماهه تروریستان طالب بالای ولسوالی کجران بیش از ۷۰ تن از نیروهای امنیتی این ولسوالی کشته و زخمی شده اند.

این در حالی است که شب گذشته در نتیجه حمله تهاجمی شورشیان طالب بالای پوسته نیروهای امنیتی واقع در بازار مشترک ولسوالی کجران  ۱۰ نیروهای امنیتی کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

با این حال باشنده گان ولسوالی کجران، اعضای شبکه جامعه مدنی و انجمن رشد معلولین خیمه تحصن را در اعتراض به بی توجهی مقامات دولت در مقابل دروازه اداره محلی مرکز(نیلی) ولایت دایکندی برپا کرده است.

آنان می گویند که دولت تاکنون کمترین توجه‌ی را در جهت بهبود اوضاع امنیتی ولسوالی کجران نداشته است .

این معترضین هشدار می دهد تا زمانی که نیروهای دفاعی بیشتری جهت سرکوب تروریستان طالب به ولسوالی کجران اعزام نگردد و عملیات تصفیوی در این ولسوالی آغاز نگردد خیمه آنان برپا خواهد بود.

معترضین همچنین مقامات محلی، دولت مرکزی و وکلای این ولایت را در راستای تامین امنیت شهروندان به کوتاهی متهم کردند و می گویند که مسئولان به جای که بیشتر توجه به بهبود وضعیت امنیتی داشته باشند مصروف کمپاین های انتخابات ریاست جمهوری هستند.

عبدالباری خلیلی

 

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن