اجتماعیبرگزیده های سایتتیتر یک

موج دوم کرونا در کشور؛ ۱۰۴ فرد مبتلا به کرونا شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری رشد، طبق اعلام وزارت صحت، در شبانه‌روز گذشته هیچ مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا در کشور گزارش نشده است.

وزارت صحت عامه کشور می گوید که در شبانه‌روز گذشته ۱۰۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در سراسر کشور شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رشد، طبق اعلام وزارت صحت، در شبانه‌روز گذشته هیچ مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا در کشور گزارش نشده است.

این وزارت امروز (‌سه‌شنبه، هفتم دلو) در گزارش روزانه‌اش گفته است در شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و ۹۲۸ بیمار مشکوک به کرونا آزمایش داده‌اند.

در گزارش وزارت صحت آمده است که در مدت یادشده ۹۴ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند. براساس گزارش، روی‌دادهای جدید در ۱۵ ولایت کشور شناسایی شده‌اند.

بر بنیاد گزارش وزارت صحت، از آغاز گسترش ویروس کرونا تا امروز ۲۴۲ هزار و ۶۹۷ تن در سراسر کشور آزمایش کرونا داده‌اند. از این میان، ۵۴ هزار و ۸۵۴ تن در سراسر کشور به این ویروس مبتلا شده و ۲ ‌هزار و ۳۹۰ تن در پی ابتلا به آن جان‌ باخته‌اند. همین‌گونه ۴۷ هزار و ۴۵۹ تن از آغاز گسترش کرونا تا امروز، پس از ابتلا به آن بهبود یافته‌‌اند.

در جهان نیز تا امروز بیش از ۱۰۰ میلیون و ۳۱۸ هزار تن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این میان، بیش از ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تن جان‌ باخته و بیش از ۷۲ میلیون و ۳۶۷ هزار تن دیگر صحت‌یاب شده‌اند.

آمریکا، هندوستان، برزیل، روسیه و انگلستان، از جمله کشورهایی‌اند که بیش‌ترین مبتلایان به کرونا در جهان را تاکنون شناسایی کرده‌اند. از این میان، آمریکا بیش‌ترین جان‌باخته‌گان کرونایی در جهان را تا امروز ثبت کرده‌ است. در آمریکا تا امروز بیش از ۴۳۱ هزار مبتلا به کرونا جان‌های‌شان را از دست داده‌اند.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن