افغانستانبرگزیده های سایتتیتر یک

نظر تازه رئیس جمهور در مورد جلسات شش و نیم

در اعلامیه‌ای که از سوی ارگ ریاست‌جمهوری نشر شده، آمده است که جلسه‌ی شش و نیم روز شنبه ۲ اسد، با ریاست رییس‌جمهور غنی برگزار شده است.

رییس‌جمهور غنی، از دست‌آوردهای جلسات شش‌ونیم به رهبری امرالله صالح، معاون اول ریاست‌جمهوری، ستایش کرده است.

در اعلامیه‌ای که از سوی ارگ ریاست‌جمهوری نشر شده، آمده است که جلسه‌ی شش و نیم روز شنبه ۲ اسد، با ریاست رییس‌جمهور غنی برگزار شده است.

آقای غنی، در این جلسه، گفته است: «جلسه‌ی شش‌ونیم برای کابل یک روایت ساخته است، روایت کابل، روایت تمام ملت است و باید تقویت و در سراسر کشور عملی شود.»

رییس‌جمهور، گفته است که با جدیت و کار جلسه‌ی و شش نیم و هماهنگی میان ادارات، حیثیت پلیس بالا رفته و شهرداری کارهایش را با جدیت و قاطعیت به پیش‌ می‌برد و کارکرد ولایت‌ نیز بهتر شده است.

آقای غنی، در ادامه گفته است که امنیت ولسوالی‌های چهار طرف کابل بهبود یافته و در بخش مبارزه با جرایم سنگین نیز، هماهنگی نزدیک با دادستانی صورت گرفته و در رسیدگی به خانواده‌های شهدا، پیش‌رفت قابل ملاحظه‌ای به میان آمده است.

گفتنی است که سال گذشته‌ی خورشیدی، پس از افزایش جرایم جنایی و تروریستی در کابل، رییس‌جمهور غنی، مسؤولیت رسیدگی به مسایل امنیتی کابل را به گونه‌ی مستقیم به امرالله صالح، معاون ریاست‌جمهوری سپرد و آقای صالح با برپایی جلسه‌ی شش‌ونیم، در کنار مسایل امنیتی، به مسایل دیگر نیز پرداخت.

جلسه‌ی امروز در ارگ ریاست‌جمهوری، دوصد و دهمین جلسه‌ی شش و نیم بود.

نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن