افغانستانبرگزیده های سایت

نهادهای دولتی اراضی و جایدادهای خود را ثبت کنند

کابینه حکومت افغانستان در نشست تازه خود به تمام نهادهای دولتی دستور داده تا فهرست اراضی و جایدادهای خود را هر چه زودتر به اداره اراضی ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای گفته است که این موضوع در نشست روز گذشته کابینه که به ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهور در ارگ برگزار گردیده بود، مطرح شد.

بر اساس این خبرنامه، در این نشست فیصله شده است که تمام نهادهای دولتی فهرست جایدادهای غیر منقول خود را نیز در اختیار وزارت مالیه قرار دهند.

از سوی هم در نشست دیروز کابینه، معاون نظارت، ارزیابی و تفتیش اداره امور ریاست جمهوری گزارش خود را در زمینه چگونگی تحقق برنامه های ۱۰۰ روز کاری دوم وزارت‌خانه‌ها و نهادهای دولتی در دو بخش ارایه کرد.

براساس این گزارش، در بخش نخست آن، ۶۴ درصد اجرا، ۲۹ درصد در حال اجرا و ۷ درصد تحقق نیافته است و در بخش دوم فعالیت های هشت وزارت‌خانه و نهاد دولتی بررسی شده که بر بنیاد آن، ۷۳ درصد تحقق یافته، ۱۳ درصد در حال اجرا و ۱۴ درصد تحقق نیافته است.

کابینه حکومت افغانستان اساسنامه کمیسیون ملی یونسکو را در سه فصل و ۲۰ ماده به منظور تطبیق، هماهنگی و نظارت از برنامه های این سازمان در افغانستان، توسعه فرهنگ ملی، آموزش و پرورش، تامین ارتباط میان نهادهای دولتی و غیر دولتی مورد تائید قرار داد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن