اجتماعیبرگزیده های سایتجهانچندرسانه ای

نگران نباشید، با آیفون می‌توانید بدون آنتن تماس برقرار کنید

در بیشتر موارد در افغانستان یا برخی کشورهای دیگر با اتفاقی رو به رو شده‌ایم که در برخی ساحات موبایل آنتن نمی‌دهد یا خارج از ساحه‌ی پوشش شبکه‌های مخابراتی قرار گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری رشد، آیفون اما ترفندی را معرفی کرده که به وسیله‌ی آن می‌توانید در صورتی که موبایل شما آنتن نداشت، با دوستان خود تماس برقرار کنید.

با روی کار آمدن نسل جدید شبکه موبایلی ۴ جی، مشکل آنتن ندادن آیفون (iPhone) و یا دیگر انواع موبایل‌های هوشمند به میزان زیادی رفع شده؛ اما هنوز نقاطی پیدا می‌شود که آنتن‌دهی وجود ندارد.

اگر که دارای به این گونه ساحات سر خوردید، تکنیک‌های بی‌فایده قدیمی را کنار گذاشته و به جای تکان دادن‌های مستمر موبایل یا رفتن از جای به جای دیگر، از تکنیک‌های درونی و پیش‌فرض سیستم عامل غنی iOS استفاده کنید.

اگر که آنتن‌دهی ضعیف بوده و کیفیت تماس شما بسیار ضعیف و در حد صفر است و یا به طور کل با مشکل آنتن ندادن آیفون رو به رو شده‌اید، می‌توانید از امکان تماس از بستر شبکه بی‌سیم خانگی (WiFi) استفاده کنید.

به این منظور ابتدا مسیر Setting –> Phone –> WiFi Calling را دنبال کرده و سپس تنها گزینه موجود در این صفحه را فعال کنید.

در این صفحه اطلاعاتی درباره آدرس محل قرار‌گیری کنونی از شما پرسیده می‌شود که البته در برخی کشورها کاربردی نداشته و برای کاربران در ایالات متحده امریکا معنی‌دار است، چرا که این فرم مستقیما به ۹۱۱ (شماره تماس اضطراری) ارسال خواهد شد تا اطلاعات مکان حضور شما به دلایل مختلف، برای پولیس ارسال شود.

البته توصیه می‌شود که به جای این‌کار، حتی در زمان‌های عدم وجود مشکل آنتن ندادن آیفون، از یکی از پیام‌رسان‌های دارای قابلیت برقراری تماس موبایل استفاده کرده و بدون دغدغه، برای ساعت‌ها به گفتگو بپردازید، البته اگر که خوش‌شانس بوده و بتوانید مخاطب مورد نظر را در حالت آنلاین پیدا کنید.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن