افغانستانبرگزیده های سایت

هر کسی که مثل حکمتیار دست از جنگ بردارد، دوست ما است

رئیس اجرایی دولت امروز در مراسم چهارمین سالروز شهادت “رسول خان محسنی” رییس شورای ولایتی بغلان در کابل با حضور سران حزب جمیعت در کابل اعلام کرد که هر کسی که مانند حکمتیار دست از جنگ بردارد دوست مردم افغانستان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رشد؛ عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی گفت که مردم دشمنان خود را می‌شناسند اما مشکل فاصله بین حکومت و مردم است.

وی تاکید کرد که منسجم کردن مردم و رسیدگی به فاصله‌ای که هر روز بیشتر می‌شود مسئولیت مهم حکومت وحدت ملی است.

عبدالله اظهار داشت: پراکندگی دامن رهبران جهادی را نیز گرفته است، نباید از مردم گله کرد زیرا با دیدن این وضعیت آنها نیز مایوس شده‌اند.

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی تاکید کرد گروه‌های مخالف مسلح تا زمانی که به جنگ ادامه می‌دهند دشمن ملت افغانستان محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: «همین که حکمتیار دست از جنگ با حکومت افغانستان برداشت مورد استقبال قرار گرفت و دیگر دشمن افغانستان محسوب نمی‌شود و یا مانند «ارغندیوال» که از گذشته با ثبت حزب اسلامی دست از جنگ برداشت و حالا در دل مردم جای دارد.»

عبدالله با تاکید بر اتحاد در افغانستان ادامه داد که در مقابل دشمنان نباید صداهای متفاوت بلند شود، تفرقه تحت هر عنوانی خیانت ملی محسوب می‌شود و کسانی که از گذشته درس نگرفته‌اند بار دیگر ملت دست رد بر سینه آنها خواهد خورد.

رئیس اجرایی دولت درباره انتخابات پارلمانی نیز گفت که تکرار سناریوی تاخیر در انتخابات ریاست جمهوی به هیچ عنوان قابل قبول نیست زیرا این موضوع سبب دلسردی مردم از حکومت و روند انتخابات خواهد شد.

برچسب ها
نرخ اسعار خارجی نرخ اسعار خارجی در بدل پول افغانی
دکمه بازگشت به بالا
بستن